Evet konu beden performansı. Belki size biraz garip gelecek. Ilk en büyük kazık bir performans yüzünden mi oldu diyeceksiniz. Evet tam olarak öyle. Sanırım hiç böyle bir şey beklemiyordum arkadaşımdan. Sınıf içi performanslardan sonra birde bu olunca oldu sana ballı kaymak. Neyse şimdi siz ne diyor bu kız diyorsunuz belkide. Ama anlatinca göreceksiniz. Bu kızın nasıl biri olduğunu ben yaşayarak sizde okuyarak anlıyorsunuz. Keşke bende sadece okuyarak anlasaydim. Ama maalesef ki gerçekte, onun en yakınında nasıl biri olduğunu tanıdım. Her geçen gün ilk başta beni uyaranları dinleyip daha ilk günden onla ilişkimi kesseydim. Biraz laf fazla uzadı biliyorum. Daha da uzatmadan hemen konuya gireyim ben en iyisi.
Bir akşam en yakın arkadaşımla whatsapp tan yazisiyorduk. Arada da sınıf grubundan gelen mesajları okuyordum. Sonra birden birinin beden ogretmenimizin e mail ini attığını gördüm. Altında da videolar ışte bilmem ne tarihine kadar bu e mail e atılacak.
Beden performansımız herhangi bir spor veya sporcuyla ilgili belgesel veya film tarzı şeyler indirip sınıfta izlemekti. Ama sınıf otuz beş kişi olduğu ve haftada sadece iki ders beden olduğu için yetisememisti. Ama her ne kadar sınıfta izletememis olsakta biz daha doğrusu ben indirmiştim. Onu da size hemen anlatayım.
Bizim evde internet olmadığı benim sadece kısıtlı paketim olduğu için indirme işlemini arkadaşım yapacaktı. Sonra arkadaşım mesaj attı. Ben indiremiyorum sanırım bilgisayara virüs falan bulastirdim dedi. Ben panikledim çünkü aslında teslim tarihine sadece bir gün kalmıştı. Ben ona bir sürü şey anlatıyorum. Video linki gönderiyorum. Öyle yapamadiysan böyle yap diyorum ama kız bir türlü yapamıyor. O akşam son anda dediği şeyle yıkıldım zaten. Sinirden ağlamaya başladım. Sonra mecburiyetten akşam saat sekiz, dokuz gibi küçüklüğümden beri tanıdığım arkadaşıma gittik annemle. Orda ben zaten hemen indirdim. Sonraki gün beden öğretmenin e mail adresini attılar. Bende o gün arkadaşıma verdim atması için. Çünkü indirirken öğretmene atilacagina dair bir şey soylememislerdi. Sonra kız onu da atmayı başaramadığını söyledi. Tabi benim sinir son noktaya çıktı yine. Yine çok sinir oldum. Aradan bir saat sonra falan arkadaşım bana mesaj attı "× kişisi benim adıma öğretmene video yolladı sen kendini düşün bu saatten sonra dedi. Eğer atabilirsen benim adımı da yaz ama yedek olsun" dedi. Benim sinir sınırımı zorluyordu kız resmen. ( bu arada x kişisi dediğim de bizim sınıftan ama isim vermek istemediğim için öyle yazdım). Benim adıma da at yedek olsun ne demek ya. Sizin aklınız alıyor mu böyle bir arkadaşlığı. Sırf kendini düşünen bencil bir arkadaştı en baştan beri. Bende ertesi gün video yu indirdigim arkadaşıma gittim beden hocasina videoyu attım. Ama onun böyle demesi üzerine sırf inat olsun diye sadece kendi adıma yolladım. Onun adını yazmadım.
Kendi çıkarı için en yakın arkadaşını bile satan bir insan o resmen. Benim gözümde samimiyeti ve arkadaşlığı git gide kuculuyordu. Ilk en büyük kazığım buydu. Kendi çıkarı için beni satmıştı bundan otesi mi vardı? Evet vardı. Ikinci dönemki olay iyice sınır noktasını aşmıştı.
Hee birde şey var başka arkadaşlarımıza falan anlatırken ışte biz indirdik dedi. Bende biz mi ? dedim. Çünkü sadece ben indirmiştim kafayı yemek üzereydim.
Ben indirirken kafayı yiyecektim, sinirden ağladım falan dedim ama onun dediği şeyse "bende ağladım" Cidden mi ya cidden bu kadar basit mi. Ağlamayı söyler ama attığı o kazığı söylemez tabi. Onun isteği kendini yüceltmek.Zaten o akşam o video yu onun için atan kişi de sonradan çıkma kuyruğu gibi. Onun nasıl bir kız olduğu ise ikinci dönemki olayda.
💬💫Ah evet biliyorum sanırım biraz fazla kafa karıştırıcı bir bölüm oldu. Başta şunu söyleyeyim ilerki bölümler biraz daha karışık olacak sanırım. Umarım yazdıklarımı anliyoraunuzdur. Çünkü cidden karmaşık bir şekilde yazdığımın farkındayım. Fazla karışık oldu özür dilerim.
Yeni bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeler ve Anılarım
ChickLitBen bu yazıda hem sizlere lise hakkında bilgi vereceğim hem de başımdan geçen şeyleri yani yaşadığım şeyleri anlatacağım. Size şunu söyleyeyim lise o kadar da korktuğum kadar çıkmadı ve umarım bu yazımda size bir şeyler katabilirim. Peki ben kimim...