🎀Tavsiye 3- Kıyafetler

63 8 4
                                    

Eğer benim okulumda olduğu gibi sizin okulunuzda da okul forması varsa yapacak bir şey yok. El mahkum o formayı ne kadar giymek istemeseniz de ya öğretmenler ya da ailenizin baskısıyla giyeceksiniz. Eğer okul formaniz yoksa oturun ve halinize şükür edin 😅

Şimdi gelelim asıl meseleye. Okul kiyafetim var fakat çok kötü ben hiç sevmiyorum çok çirkin diyorsanız size şöyle bir önerim var;
O okul üniforması bir kere giyilecek 😁 giymeden yapamazsınız. Ama onu şık bir hale dönüştürebilirsiniz.
Her okul kiyafetinde olduğu gibi bir lakos, bir hırka, bol paça bir pantolon vardır. Bence siz benim yaptığım hataya düşmeden sadece lakos u alın( bu arada nasıl yazıldığını bilmiyorum caktirmayin 😂😂). Hem bir sürü para verip gereksiz yere kıyafet almaktan kurtulursunuz. Çünkü inanın bana o aldığınız takımı tam olarak sadece ilk hafta giyeceksiniz. Ben giyerim diye düşünmüştüm fakat yanılmışım. Birde biliyorsunuz okul kıyafetleri biraz tuzlu bir maaliyeti var. Okul kıyafetini tam takım almamanizin sebepleri;
1- Okul pantolunun paçaları bol olduğu için eğer dar giymeye alisiksaniz ve bol paça sevmiyorsanız almayın daha iyi çünkü ilk haftadan sonra onu asla giymeyeceksiniz ( Şekil bir A>BEN)
2-Okul hirkasi bence çok gereksiz bir şey. Mesela bizim okul hirkasi hem ağır hem kalın hem de iki taraflı. Bir tarafı siyah bir tarafı yeşil. Istediginizde istediğiniz tarafı kullanabiliyorsunuz. Evet bu güzel bir özellik fakat okul hirkalari hiç rahat değil. Okul hirkasina onca para vermektense gidin bir eşofman üstü tarzı bir hırka alın daha iyi. Hem paranız cebinizde kalır hem siz rahat edersiniz. Zaten okula gittiğinizde göreceksiniz. Kimse o hirkayi giymiyor. Bir iki kişi istisna hariç. Ve büyük ihtimalle o giymeyenlerin içinde evinde o hirkadan herkesin vardır.
3- Lakos. Lakos u mecburen giyeceksiniz. Zaten okul kıyafeti takımı içinde giyilebilecek tek şey. E artık onu da giymezseniz hocalardan güzel bir azar isitirsiniz. Hatta sırf ustunuzde hiç okul kıyafeti yok diye okula bile alınamayabilirsiniz.

Pekii şimdi lakos u aldık bundan sonrasında ne yapacağız, ne alacağız?
Biliyorsunuz az önce okul pantolonunu elemistik. O yüzden kendinize güzel dar ama böyle tayt gibi olanlardan ziyade dar ama pantalon olduğunu belli edenlerden tercih edin ( tam anlatamadim ama anladınız siz 😁). Eğer okul pantolonu renginiz siyah ise şanslısınız demektir.

Pantolunu da hallettik sıra geldi hırkaya. Hırka da kışın bol ve kalın şeyler tercih edin. Yazın ise daha doğrusu yazın değil de ilkbahar da ise ince ve dar hirkalar tercih edebilirsiniz. Mümkün olduğunca açık cartlak renklerden kaçının (Yani bana uymayin😁 bir hirkam var nasıl çakıyor tahmin dahi edemezsiniz. Ama benim de tarzım bu açık renk cicili bicili şeyleri seviyorum. Ruhumda asilik yok bir kere ne yapabilirim yanii 😂😂tamam iyice zırvaladım farkındayım). Kış için siyah ve koyu gri veya koyu mavi ideal renklerdir. Yazın ise toz pembe,pudra,beyaz,narçiçegi,gulkurusu gibi renkler tercih edebilirsiniz.
Üst giyim tabi ki sadece hırka ile kısıtlı değil. Okul lakosunuzun üstüne switşört gibi seyler de giyebilirsiniz. Tercihiniz kapşonsuzlardan yana olsun aksi takdirde eğer sıkıntılı bir insansanız darabilirsiniz. Onlarda da cok şatafat a gitmeyin. Kışın şıklıktan ziyade kalın ve rahat olmasına bakın nasıl olsa yazın istediğiniz kadar şık olursunuz.
Tabi ki üst seysi bitmiyor. Ilkbahar'ın vazgeçilmezi kot ceketler. Kim aşık değildir ki kot ceketlere erkeginden kızına herkes giyer. Bazı kot ceketler salaş ve sadedir,asi ruhludur. Kimisi ise daha narin bayanlar için tasarlanmış görünümdedirler. Ve isterseniz kot ceketleri rozetlerle isterseniz de şu kıyafet baskısı şeylerle renklendirebilirsiniz.
Sonbaharda ise daha çok deri ceket tavsiye edilir. Deri ceketler daha çok narin kızlar için tasarlanmış yapıda değildirler. Özellikle siyah renk olanları. Ama zaten genellikle deri ceketlerin havasında bir seylik vardır. Asilik mi desem yoksa başka şey mi desem bilemedim.

💭🎵 Aslında ben bu bölümde ayakkabıları da yazacaktım ama onları takılar ve aksesuarlar ile birlikte yazmaya karar verdim. Bu bölümde sadece ana bölüm kıyafetine yer verdim. Umarım bölümü begenmissinizdir😊😊 Lütfen begenilerinizi ve yorumlarinizi esirgemeyiniz👻 Hepinizi çok seviyorum diğer bölümde görüşmek üzere 👋

Heee bu arada serbest kıyafet hakkında bir şey yazmadigimi biliyorum çünkü onun için de ayrı bir bölüm yazacağım 🙏

Lise Tavsiyeler ve AnılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin