Herkeste her sınıfta olduğu gibi ilk öncesinde bir yilbasi cekilisi yaptık. Hemde sanırım yanlış hatırlamıyorsam iki hafta öncesinde. Yani aslında epey bir erkendi. Sınıf öğretmenimiz bu konunun pek taraftarı değildi. Ama sonunda yaptık. Bana kız çıktı çok şükür. Ve biliyoruz ki kızlara hediye almak her zaman daha kolaydır. Çünkü kızlar için hediye kapasitesi daha yüksektir erkeklere oranla. Kızlara takı toka makyaj kıyafet çeşitli aksesuarlar ve benzeri bir sürü şey alabilirken erkeklere parfüm ve tisortten başka alınabilecek pek bir şey yok. Tabi ortaokulda iseniz futbol topu tarzı şeyler de olabilir. Her neyse konuyu fazla dağıtmadan toplayayım ben en iyisi.
Bana alan kişi de kızdı. Yani aslında içim biraz rahattı. Ama kızla kisiliklerimiz ve zevklerimiz pek aynı olmadığından bir yandan da bir tereddüt vardı.
Arkadaşıma hediye alan kişi bir erkekti. Fakat onu seven çocukla iyi anlaştıkları için arkadaşımı seven çocuk la değiş tokuş yapmışlar. Evet biliyorum baya karışık oldu kafanız karıştı. Yani şöyle ozetleyebilirim ki arkadaşımı seven çocuk ona hediye alan oldu sonunda. Arkadaşım ondan hiç hoşlanmadığı için mutsuzdu.
Ben hediye olarak takı kutusu aldım.
Arkadaşıma da kız çıkmıştı o da tişört tarzı bir şey almıştı.Ve yılbaşı sabahı gelip çatmıştı. Fakat benim yaşadığım yerde hava çok kötüydü. Çok kar yağıyordu ve yerler acayip kayıyordu. Okul benim yaşadığım yerde olmadığı için servisle gidiyordum. Fakat o sabah servis bayirdan çıkamadı yani daha iki dakika bile yol alamadan kala kaldık öylece. Yaşadığım yerle okulum arası servisle yaklaşık otuz dakika bu arada. O gün hediyem elimde kalakaldım. Daha doğrusu bütün servis için öyle oldu. Ne hediyemi alabildim ne de verebildim.
Arkadaşımla yazıştık. Onu seven çocuk ona saat almış. Çocuk saati gibi rengarenk. Daha önce bu sinifta baya bir konu olmuştu zaten. Tüm erkekler onun ne aldığını öğrenip herkese yaymisti zaten. Çingene saati gibi falan demişlerdi. Sonra birinden nereden aldığını öğrendim ve bir öğle arası yemekten dönerken gittik. Adam a sorduğumuzda ondan tek bir tane vardı ve nasıl olduğunu söyleyemem tarzında bir şey dedi. Adamdan benzerini veya aynısını göstermesini istemiştik çünkü. Ne manyakça dimi.
Her neyse arkadaşım bana fotoğrafını attı.Sonraki gün okula gittiğimde ise hediyemi verdim ve de aldım. Bana alınan hediye şey ııı nasıl anlatsam. Ne dendiğini de bilmiyorum kii. Hani bu sene çok moda alan herkesin omzunda veya boğazında olan battaniye tarzı şey. Bence güzel bir hediyeydi.
💬❄💫Aslında daha ne ayrıntılar ve olanlar var ama burada anlatmaya kalkarsam çok karışık ve sıkıcı olacak. Yeni bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeler ve Anılarım
ChickLitBen bu yazıda hem sizlere lise hakkında bilgi vereceğim hem de başımdan geçen şeyleri yani yaşadığım şeyleri anlatacağım. Size şunu söyleyeyim lise o kadar da korktuğum kadar çıkmadı ve umarım bu yazımda size bir şeyler katabilirim. Peki ben kimim...