🗡Ölüme Son 4 Gün 🗡

13 3 0
                                    

Evet hepimizin de bildiği gibi okula sadece 4 gün kaldı. Bu kimimiz için iyi kimimiz için kötü. Çünkü bazilariniz yakın arkadaşlarınızı ve arkadaş ortamını ozlediniz ama bazilarinizda benim gibi mutsuz çünkü okul demek yoğun bir ders çalışma temposu demek,zor sınavlar demek,eğlenecek doğru düzgün vakit olmaması demek,sabah erken kalkmak demek,ödev yapmak demek,erken yatmak demek vs vs...

Son 4 gününüzü sadece ama sadece eğlenmekle geçirin bence. Çünkü çok arayacaksınız. Hele ki benim gibi doğru düzgün tatil yapmadıysanız, doğru düzgün denize girmediyseniz tatilinizin boşa geçtiğini düşüneceksiniz. Yazın yapabildiğim tek iyi şey galiba istediğim süre boyunca ki neredeyse bütün gün kitap okumaktı. Çünkü okul açılınca bir ayda bir kitabı bile zor bitiriyorum. Dersler derken test çözme derken kitap okumaya pek vakit ayıramıyorum.

Yazın ders çalıştın mı diyecek olursanız evet derim ama ne kadar çalıştığım konusuna gelecek olursak... Aslında hiç çalışmadım da denebilir ama azda olsa yaptım yani. Tatilin ortasından biraz daha sonra yaptım. Test çözdüm. Biyolojiden yaklaşık 30-40 soru tarihten 60soru ve daha birkaç bişey yaptım ama tam hatırlamıyorum. Yani dediğim gibi çok çok az.

Peki ben bu son 4 günde ne yapacağım? Mutfakta oyalanmayı seviyorum o yüzden bugün pizza yapacağım ki zaten bu neredeyse tüm günümü alacak çünkü fazla fazla yapacağım. Sonrasında ise erken biterse arkadaşımla dışarı çıkabiliriz belki. Eve gelince yemekten sonra bilgisayar başında olurum. Çünkü bizde iki buçuk senedir internet yoktu ve daha geçenlerde geldi. O yüzden okul başlamadan önce vaktimin büyük bir çoğunluğunu internete harcayacağım.

💫Son 4 gün kaldığı için burda günde bir veya en fazla iki bölüm paylaşacağım ve bu genellikle tavsiye üzerine olacak.

💎 Diğer bölümde en kısa sürede görüşmek üzere 👋

Lise Tavsiyeler ve AnılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin