BS-5

14 9 3
                                    

Hatırlatma

Odaya girip kafasına vurup bayıltabileceğim bir şey aramaya başladım. İçi çiçek dolu vazodan başka birşey yoktu. Aceleyle çiçekleri çıkarıp kapının yanında beklemeye başladım. Odanın önünde arkası dönük bi şekilde karşı odaya girmeye çalışırken hemen ensesine vazoyu vurdum !! Önce ensesini eliyle ovdu ama düşmedi. Tam arkasını dönecekken yere yığıldı. Korkudan yüreğim ağzıma gelirken gördüğüm yüzle kaskatı kesildim !

Oha !!

   _______________________________________

Ama bu geçen,  önce üstüme arabayla su sıçratan sonrada mağazanın önünde düştüğümü görüp alay eden adam değil mi ??

Bunun burada ne işi var ?
Tabi ya kesin hırsız bu. Altındaki arabayı da çalmıştır kesin ! Tipinden utan be ! Bu yakışıklılığa hic yakışıyor mu hırsızlık ? Ben bunun yerinde olsam manken olurdum vallahi. Salak ya valla salak !

Ne yapıcam ben şimdi ?
Ya polisler gelene kadar bu uyanırda beni önce öldürüp sonra bi güzel doğradıktan sonra çöp torbasına koyup beni gömerse ??
Ne kadar şansızım ulan geldiğim ilk günden eve hırsız giriyor ! Oda yetmiyor aradığım polisler de bi türlü gelmiyor ! Kesin öldürecek beni kesin !!

Buldum !! Eğer bağlarsam uyansada bana hiçbirşey yapamaz.

Aklıma gelen ani fikirle etrafta bağlayabilecek ip aramaya başladım.

Bulduğum hiçbirşey isime yaramadığı için en son çare olarak belimdeki ince kemeri çıkararak ellerine bağlamaya karar verdim.
Ayılmamasına özen göstererek sessiz ve seri hareketlerle ellerini arkadan bağladıktan sonra tekrar polisi aradım. Uyanıp uyanmadığını rahatça kontrol edebilmek için karşısına sandalye koyduktan sonra elimde mutfaktan  aldığım bıçakla oturdum ve kafasına geçirdiğim vazoyu her ihtimale karşı yanıma bırakıp beklemeye başladım. G*t korkusu başa bela tabi.

Bir sure sonra bağladığım manken kılıklı hırsız limon yermişçesine yüzünü buruşturarak inlemeye başladığında oturdugum yerden ani bi şekilde kalktım. Ne yani uyanıyor mu ? Şimdi ne yapıcam? Poliste gelemedi daha ! Yok ya kesin yanlış verdim ben adresi valla bak kesin !

Bana mi bakıyor bu. Ayy vallahi de billahi de bakıyor. Hemde ne bakmak be. Korkudan elim titremeye başlayınca birden yanımdaki vazoyu hızlıca elime alıp vurmak için atakta bulundum. Ama çakma manken ne yapacağımı anlamış olacak ki hemen ayağıyla elime vurdu. Avucumdan savrulan vazo yerde paramparça olurken elimin acısıyla bağırmaya başladım.

" Ne yapıyorsun sen ya elimi kırdın hayvan herif. Aa çok acıyo yaa !! "

Bu dediğime sinirlenmiş gibi görünüyor. Birden bağırınca , pardon kükreyince, evet evet bildiğimiz kukredi resmen.

" Asıl sen ne yapıyorsun aptal ! Öldürecek misin beni ! "

Şuna bak sen hem suçlu hem güçlü.

" Sen niye evime giriyosun pis herif. Ne yapmamı bekliyorsun iki çay koyup karşılıklı otururken seni tebrik etmemi falan mi ! "

Sinir ve korkudan elim titrerken, dedikleriyle çivi misali olduğum yere çakılıp kaldım.

" Burası benim evim ! Tabi ki gireceğim. Senden izin almamı falan mı bekliyosun ! Asıl sen kimsin ? Hem evime girmişsin hemde  karşıma geçmiş  hesap sorup hırsız muamelesi yapıyorsun ! "

Benim evim derken ?

BEKLENMEDİK SÜRPRİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin