Merakla kafamı koridora doğru uzattığımda kapıda Denizle Burcu dediği kızı gördüm. Anam tipe bak. Tam bir osuruk çiçeği. Yakışırsınız bak.
Osuruk böceği ile osuruk çiçeği. Ne de uyumlular ama.(!)
---
Yanlarına gitsem bisey olur mu ? Deniz kızar mı ? Ya da Deniz tek başlarına olmak istediklerini söyleyip sonra bana bağırır mı ? Peki babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ?
Anadan doğma salak diyorum sonra kızıyosun. Hani insan gibi fikir ürette sana hayran olam bacım.
Çok konuşma iç ses senle uğraşamam yiğidim elden gidiyor.
Aman bre susak. O pırlanta gibi çucuk nerden senin yiğidin olur.
Minnoşlarımın babasına yavşama bakim ikile anam.
Üf gittim be.
Git
Gitti.
Ay yok daha fazla duramicam. Gidiyorum ben.
Odaya tekrar girip aynanın karşısında alelacele saçlarımı düzelttikten sonra olmazsa olmazımız cool bir edayla odadan çıkıp osurukgillerden osuruk çiçeği ve osuruk böceğinin yanına gittim. Kızın arkası dönük bir şekilde durduğu için arkasından ilerleyip kulağının dibine doğru yaklaşıp "Merhaba" dedim.Osuruk çiçeğimiz korkmuş olsa gerek yerinden sıçradı. Deniz bana kötü kötü bakarken tabiki tırsmadım. Burcu arkasına dönüp bana bakarak Deniz'e "Bu kim ? " dese de kendi kendimi tanitabilirim düşüncesiyle hava da olan elini sıkıp dişlerimi gösterecek şekilde gülerek " Ben Afra ya sen ?" dedim.
Kız bana anlamayan gözlerle bakmaya devam etti. Amma da salak canım. Adım Afra dedim kız bana Şerafettin görmüş gibi bakıyor. Dudaklara bak dudaklara. Botokslu seni. Ağzına şakadan vursam patlar mi acaba. Kıza vursam bence Deniz beni öldürür. Deniz beni öldürürse meydan Burcuya kalır yiğidim elden gider. En iyisi kıza dokanmamak. Evet evet dokanmamak.
Senin olmayan beyin nöronlarına sıçam. Kızın dudakları botokslu değil senin için fesat.
Deniz derin bir nefes alıp aramıza girerek
"Deniz, bu Burcu. Çocukluk arkadaşım. Burcu, bu da Deniz. Ev arkadaşım. "
Bu kızın çocukluğu nasıldır Allah bilir. Sümüklü seni.
Bence Deniz' e sor. O gayet iyi biliyordur.
Sus be.
Kıskanç.
Sensin
Ben sen olduğuma göre ?
Git.
Gittim.
Gitti.
Bak bak nasılda sırıtıyor. Samimiyetsiz böcek. Onun bu şekilde sırıtmasına hic bir tepki vermeden ayakta durmaktan sıkıldığım için saçımı savurup solana gidip ikili koltuklardan birine oturdum. Niye çünkü geriye bir tane tekli koltuk kalıyor. Oraya oturursam onlar yan yana bu koltuğa oturacaklardı. Bende o göz var mı. Tabikine yok. O Deniz benim yanıma oturacak. O kadar !
Olacaaak, olacaaak , olacak o kadar ! Ehehe
Hava mı bozmasana kızım.
Sustum.
Burcu odaya gelince benim yanımı es geçip tekli koltuğa oturdu. Otur otur sümüklü seni. Deniz 'in gelmediğini farkedince Burcuya " Deniz nereye gitti?" diye sordum.
" Susadığımı söyleyince hemen bana su getirmeye gitti sağolsun. Mutfakta gelir şimdi. "
Sana klozetin içindeki sudan vermek vardı da neyse. İçtiğin suda boğul. Neyin havasını atıyor anlamadım ki alt tarafı bir bardak su getirecek. Ağzına 'sana bu akşam su yok köpek ! ' diye iki tane ağzına çakmak ne ka güzel olurdu. Gapcuk ağızlı seni.
Bir kaç dakika sonra Deniz mutfaktan elinde bir bardak suyla geldi. Ayağına çelme takıp suyu üstüne mi döksem acaba.
Bakıyorum da bu akşam ölmeye niyetlisin.
Sanane bacım. Olacaksa ölümüm yiğidimin ellerinden olsun. Yiğidim benim be.
Aman be.
Deniz suyu Burcuya verdikten sonra yanıma oturdu. Burcuya sırıtıp ' Bak bak sümüklü benim yanıma oturdu ' bakışı attım.Tabiki benim yanima oturacak. Senin yanın benim yanım. Gel seni bağrıma basam akıllı minnoslarımın babası koca yürekli yiğidim.
***
Ben bunları dinlerken yoruldum bunlar eski günlerden konuşmaktan sıkılmadılar bi türlü. Götüm terden koltuğa yapıştı resmen. Bu drama son vermek zorundayım maalesef (!).
" Hadi yemeğe geçelim benim karnım acıktı."
Deniz " Haklısın benimde acıktı. " diyip ayaklandı. Biliyodum işte. Sende benden hoşlaşıyosun. Hadi itiraf et. Söz bak kızımız bana benzicek. Bana bisey olursa onunla avunursun. Benden sonra kimseyi sevmiceksin ama. Ayy çok duygulandım. Ağlicam galiba. Cidden ağlicam. Gözlerim doldu bak.
Ellerimle gözüme yelpaze yaparken Deniz ne olduğunu anlamak istercesine bakıp " Afra ne oldu ? " dedi.
Telaşlanma yiğidim sadece gelecekte
ki çocuklarımız için ağlıyorum." Gözüme at sineği kaçtı galiba. Yok birşey "
Deniz ve Burcu bana kedinin kıçını gördüğü gibi bakarken aldırmayıp önceden hazırladığım sofraya oturdum.
Çüş be çüş. Çocuk fikrini tastikledi diye iki dakika da gençliğini elinden aldın adamın. İyi ki sana seni seviyorum demiyor. Vallahi elinden tutup yıldırım nikahı basacaksın diye korkuyorum.
Sabret bacım o günlerde gelecek. Sadece biraz zamana ihtiyacı var onun ben biliyorum. Çekiniyor adam napsın. Karşısında Afra gibi bir afet var kolay değil yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK SÜRPRİZ
ChickLitEv arkadaşımın kim olduğunu bilmediğim zaman adi Deniz diye kadın zannetmem ne kadar normal ? Peki Deniz'i ilk günden hırsız zannedip bayıltıp bağlamam ne kadar anormal ? Başlasın karmaşa zincirii !!