Onu Tanı

147 19 1
                                    

"Hey.. Sakin ol.. Hem şimdilik benim seni tanımam yeterli ..Belki ileride sana kim olduğumu söylemek için karşına çıkarım ama şimdi olmaz.. Eğer şimdi  karşına çıkarsam kraliçenin gülümsemesi yüzünden uçup gider ve ben bunu istemiyorum..." Defalarca okuduğum mesaja bakarak şimdi ne yazmalıyım diye düşünürken "Mesajın sonuna koyduğu üç noktayı fark ettiğim de cevap olarak üç nokta koyarak göndermiştim." Kısa bir süre geçtikten sonra cevap olarak "Şimdilik sadece iyi geceler demen yeterli" diye gönderdiği mesajı okuduktan sonra geri cevap vermeyerek odama doğru ilerledim.. Güzel bir banyodan sonra televizyonu açarak kanallarda gezinirken BTS'in  yakında comeback yapacağı hakkında haberleri gördüğümde bir anda Jimin'in dediği aklıma gelerek telefonumu elime alarak "BTS'i araştırmaya başlamıştım.. Haa Suga en büyük üyeleri değilmiymiş meğersem Jin miş.." Diye gördüğümde üylerin neden güldüklerini anlayarak gülmeye başlamıştım.. Biraz daha araştırdıktan sonra sanırım bugünlük bu kadar yeterli diyerek televizyonu kapatarak odama doğru ilerlerken elimdeki telefona kakaotalk'tan  mesaj gelmesiyle "Jimin'in numaramı çoktanöğrendiğini anlamıştım çünkü "Mira'nın bts hakkında öğrenmesi gerekenler" diye bir gurup açarak tüm üyeleri ve Lisa' yı eklemişti" Kısa bir kahkaha attıktan sonra Jimin'in sorusuna bakarak gülmeye devam ettim " Mira.. Mira en büyük üye kim artık biliyormusun?" dediğinde cevap olarak" Jin hyung özür dilerim ama sence de Suga senden büyük göstermiyor mu?" diyerek Jimin'in sorusuna cevap vermiştim.. Jin'in cevabı üzerine bütün üyeler gülücük atmaya başlamışlardı bile çoktan...

Kar PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin