Run

150 20 2
                                    

Döndüm ve bütün olan biteni anlatmak için hazırlanıyorken bir kaç insanın Suga'yı farkederek parmakla göstermeye başladıklarını gördüğümde Suga'nın elinden tutarak koşmaya başlamıştım Suga'nın arkamdan sırıtmasını hissedebiliyordum kısa bir süre daha Suga'nın elini tutarak koşmaya devam ederken Suga yorulduğunu belli ederek durmaya başladığında aklımdan geçirdiğim şeyleri çoktan unutmuştum bile Suga'ya sırıtarak döndüğümde " akşam sporu nasıldı?" diye sorduğumda Suga nefes nefese sırıtarak "neden böyle bir şey yaptın" diyerek elimizi göstererek konuşmaya devam ediyordu Suga
" eğer elimi tutmayı istediğini  söyleseydin ben bu teklife hayır demezdim kar prensesi" dediğinde Suga'nın gösterdiği elleri birbirinden ayırarak " hey.. Şapşal daha demin çoğu kişi senin Suga olduğunu farketmişti, daha ilk günden seninle skandala karışarak kovulmak istemem bu yüzden elini tuttum şapşal Min Yoongi" dediğimde Suga sırıtarak bence daha demin skandalın büyüğünü yaratmış olabilirsin" diyerek yürümeye başlamıştı. Başta Suga'nın ne demek istediğini anlamasamda daha sonra Suga'ya yetişerek " yaa... Cidden skandal yaparlar mı?" dememle Suga sırıtarak " istersen skandalın en büyüğünü yapabilirim" demesiyle şaşkın şaşkın Suga' dan uzaklaşarak " bence böylesi daha iyi" diyerek gülümseyerek yürümeye devam ettim.. Suga arkamdan sırıtarak yanıma gelerek yürümeye devam ettik.. Eve geldiğimde Suga' ya geldiğimizi belli ederek "sanırım ayrılmanın zamanı geldi Yoongicık" dediğimde Suga sırıtarak yüzüme doğru yaklaşıp yanağımdan öperek "iyi geceler kar prensesi" diyerek yanımdan uzaklaşırken Suga'nın arkasını dönmesiyle Suga'nın arkasından seslenerek...

Kar PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin