Suga sinirli bir şekilde yanıma gelerek yanağıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra sırıtarak
" demekki o kadar iyi öğretememişsin" dediğinde yüzümdeki şaşkınlığı devam ettirerek " yaa.. Tüm suçu bana yükleme gıcık şey" diyerek Suga'ya somurturken Suga sırıtarak " ben acıktım başbelası" demesiyle Suga'ya sinirli sinirli bakmaya başlarken" daha demin neden gitmedik yemek yemeğe o zaman" diye söylenirken Suga sırıtarak " o zaman aç değildim ama şimdi açım " dediğinde Suga'ya sinirli sinirli bakmaya devam ederek telefonu elime alıp pizza ısmarlamaya hazırlanıyordum ki Jimin'le Jungkook elinde yemek poşetleriyle odaya girdiklerinde Suga sırıtarak " pizzaya gerek kalmadı" dediğini duyduğumda iki kat sinirlenerek Suga'ya baktığımda Jungkook " hey sakin ol" derken Jimin " biz burdayken bir şey yapamaz Suga hyung endişelenme" demesiyle Jimin'e doğru yönelerek saçlarını karıştırmaya başlayarak onu sinir etmeye başlamıştım bile çoktan. Jimin gülerek "sanırım şimdilik bu dağınıklık yeter size yemek getirdik" dediğinde " Jimin'le Jungkook' un elindeki poşetlere bakarak siz yemiycekmisiniz" diye sorduğumda Jungkook sırıtarak " bizsiz daha iyi yemek yersiniz diye umuyorum" diyerek Jimin'i kolundan sürüklemeye başlamıştı bile çoktan Suga'nın sesiyle ona döndüğümde aklımdan binlerce düşünce geçmeye başlamıştı bile " ne kadar da tatlı yemek yiyor, uykulu gözlerle yemek yemekte zor, bakışları ne kadar da masum duruyor diye düşünürken" masanın üzerindeki peçeteyi Suga'ya uzatarak terini silip öyle yemelisin" dediğimde Suga kısa bir süre bana baktıktan sonra elimde tuttuğum peçeteye doğru kafasını getirerek hamburgerinden bir ıstırık alarak sırıtmaya başlamıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Prensesi
Short StoryKüçük bir kar tanesi gibi sessiz sakindi yağışımız... Adım adım ilerledik,fakat sonunda güneşin doğuşu bizi paramparça etmeye yetmişti... Not: Hikayeyi instagramda da yayınlamaktayım isteyenler oradanda okuyabilir @dreamwrite_