Bu seferi çarpıştığı kişinin yanından geçip gitmek yerine onun gözlerine bakarak gülümsedikten sonra dudaklarına yapışmıştı karşısında şaşkın duran Min YoonGi'nin..
Mira Min YoonGi'den ayrıldıktan sonra elini uzatarak "merhaba ben Mira" dediğinde Suga şaşkın bir şekilde gülümseyerek " Merhaba ben Min YoonGi ama sen Suga da diyebilirsin" dedikten sonra yürümeye başlamıştı ama bir yandan konuşmaya devam ederek " sen genelde yeni tanıştığın kişileri öpermisin" diye sorduğunda küçük bir kahkaha attıktan sonra Suga'nın yanaklarından sıkarak " sana özel kalbimin prensi yoksa bir sorun mu var" diyemeden Suga dudaklarıma yapışarak "bence bir mahsuru yok kar prensesi" dediğinde Suga'ya sarılarak kokusunu içime çekmiştim bu koku unutmak istemediğim bir koku diye düşünerek Suga'nın uykulu ve mutlu gözlerine bakarak yürümeye devam etmiştim...
~Suga'nın ağzından~
Yorgunluğumu gidermek adına kahve içmek için çıkmıştım şirketten fakat kahve dükkanına giremeden karşımda defalarca görmek istediğim Mira'yı görmüştüm.. Bütün bu olanlar sadece dakikalar belkide saniyler içinde olmuştu fakat bizi.. bizi birbirimize anlatmıştı..
Belkide bundan sonra sadece rüyalarda görebileceğimi düşündüğüm gülümsemesini gösterdikten sonra bir anda dudaklarıma yapışmıştı karşımda özlemini çektiğim Mira..
Benden ayrılarak elini uzattığında her şeye sil baştan başlamak istedigini anlamıştım belkide böyle olması gerek diye düşünerek ona Merhaba diyerek kendimi tanıtmıştım her şeyi unutarak kabimdeki sesi dinliyerek gözlerindeki parıltı da onu göremesemde hayalini kurarar Merhaba demiştim kalbimin güneşine.. Sonsuza dek o güneşin ışığında parlamak istedigimi onu özlediğimi bekleyemiyceğimi düşündükten sonra Mira'nın dudaklarına yapışmıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Prensesi
Short StoryKüçük bir kar tanesi gibi sessiz sakindi yağışımız... Adım adım ilerledik,fakat sonunda güneşin doğuşu bizi paramparça etmeye yetmişti... Not: Hikayeyi instagramda da yayınlamaktayım isteyenler oradanda okuyabilir @dreamwrite_