Güneşin doğması yeni bir gün yeni bir başlangıç demektir diye düşünerek yeni bir güne uyanmıştım bu sabah.Dün güzel bir uyku çektiğim için bugün dinç bir şekilde güne başlamıştım kahvaltımı ettikten sonra iş aramak için dışarıya ilk adımımı attım.. Uzun bir süre iş ilanlarına bakarak ilerledim ve bazı şirketlere başvurumu göndererek site de part time iş ilanların yöneldim yönelmesine fakat hepsinin ayrı ayrı değişik istekleri vardı sanki büyük şirkete müdür alıyor diye düşündükten sonra başvurduğum şirketlerden biri "üzgünüz istediğimiz kraterlere uymuyorsunuz." mesajını gördükten sonra oflayarak kakaotalktaki mesajlara okumaya yöneldim.
Jimin: "Dans eğitmenlerinden biri hamileliği nedeniyle izin almış.. Yeni birileri gelene kadar boşuz.."
Jin: "O zaman hep birlikte bir şeyler yapalım.. Mesela pikniğe gitmek gibi ne dersiniz?"
Jungkook V Rapmonster: "Olur bize uyar."
Suga: " Uyumama izin verirseniz neden olmasın."
Lisa: "Hey.. Danstan kaytarmayı mı düşünüyorsunuz yoksa.."
Jin: "Hayır bir kere sende bizimle geliceksin."
Lisa:Mira' da gelirse neden olmasın" yazısını görüldü yaptığım anda herkes "Mira mesajları okuduğunu biliyoruz bu yüzden cevap ver hadi" buna benzer şeyler yazmaya başlamışlardı..
Kısa bir süre düşündükten sonra "Eğlenmek için başka bir zamana ihtiyacım yok bugünüm varken" diye düşündükten sonra " Hey.. Bugün şanslı gününüzdesiniz kar prensesi sizlere eşlik edecek" dediğimde Lisa şaşkın surat atarak" cidden mi?" dediğinde gülerek... kız şaşırmakta haklıydı sonuçta ben ve pikniğe gitmek hele ki Lisa hala çalışan biri olduğumu sanıyorken..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Prensesi
NouvellesKüçük bir kar tanesi gibi sessiz sakindi yağışımız... Adım adım ilerledik,fakat sonunda güneşin doğuşu bizi paramparça etmeye yetmişti... Not: Hikayeyi instagramda da yayınlamaktayım isteyenler oradanda okuyabilir @dreamwrite_