Gülerken "Cidden" diyerek cevap verdiğimde Jin " Yeaa... Bugün güzel bir ziyafet çekebilicem" diyerek sevinirken Jimin " o zaman saat 1 gibi şirketin önünde buluşalım size de uyar mı?" dediğinde "bana uyar" diyerek hazırlanmak için eve doğru ilerledim.
Eve geldiğimde ilk iş olarak pikniğe eli boş gitmek istemediğimden sandaviç hazırlamaya başladım bir yandanda aklımda kalması için defalarca giderken meyve suyu almayı unutma diye tekrarlıyordum. Sandaviçleri hazırlayarak giyinmek için odama doğru gittim kısa bir sürede hazırlanarak şirketin önüne doğru ilerlemeye başlarken geç kaldığımı farkederek koşmaya başlamıştım ki Rapmonster arkamdan gelerek "hey.. Sakin ol aceleye gerek yok" demesiyle ayağının takılarak yere düşmesi bir olmuştu.. Bir süre Rapmonster'a şaşkın şaşkın baktıktan sonra " İyimisin?" dediğimde Rapmonster sırıtarak "Army olmadığın için şaşırmış olmalısın ama şaşırmana hiç gerek yok ben genelde böyleyim arada yerlerde takılmayı severim malum değişiklik gerek" dediğinde ikimizde istemsizce kahkahalara bürünmüştük.. Jin'in sesiyle şirketin önüne geldiğimizi anlamıştım Jin bize bakarak " Bu kadar komik olan nedir" dediğinde Rapmonster olanları teker teker anlatıyordu bu sırada diğer üyelerde yavaş yavaş gelmeye başlamışlardı. Jin Rapmonster'ı dinledikten sonra bana dönerek "bu saçma olaya mı gülüyordunuz hem sen onun dediklerini boşver ben sana çok güzel bir espiri hazırladım dinlemek\ duymak istermisin" dediği anda Jungkook ve V arkadan "Hyung lütfen bunu bize yapma dediklerinde" daha da çok merak etmeye başlamıştım tam Jin'e dönerek merak ettim diyecektim ki arkadan iki el kulaklarımı kapayarak "Bence o da bizde güne kötü\ soğuk bir espiriyle başlamak istemeyiz değil mi Jin?..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Prensesi
Historia CortaKüçük bir kar tanesi gibi sessiz sakindi yağışımız... Adım adım ilerledik,fakat sonunda güneşin doğuşu bizi paramparça etmeye yetmişti... Not: Hikayeyi instagramda da yayınlamaktayım isteyenler oradanda okuyabilir @dreamwrite_