Gerçekeler

116 19 11
                                    

Mesaj beni tanıyan fakat benim onu tanımadığım kişidendi ve mesajda
" daha gözlerimi açıp kapamadan nereye kayboldun.. Yoksa kalp atışlarını duymamdan mı korktun kalbimin kraliçesi" mesajını okuduğumda kısa bir süre düşünmüştü " bu kim olabilirdi ve neden bendim" diye düşünürken Eunji varlığını belli ederek " kötü bir şey mi" oldu demesiyle bu olayı Eunji'ye de sormalıyım Lisa'nın bilmediği numarayı belki o biliyordur diyerek Eunji'ye olayı anlatmaya başlamıştım.. Eunji aralarda şaşırsada merakla beni dinlemeye devam etmişti ve son olarak numarayı göstermeye gelmişti sıra masanın üstündeki telefonu alarak Eunji'ye numarayı göstermiştim.. Eunji uzun bir süre numaraya baktıktan sonra bu numara Yoongi'nin dediğinde istemsizce ona bakarak " hangi Yoongi" dediğimde " Biz lise birdeyken lise üçüncü sınıflarla dans etmiştik ya senin partnerin olan Min Yoongi" dediğinde kafamdan kaynar sular dökülmeye başlamıştı bile " O neden bana mesaj göndersin ki" diye söylenirken Eunji'ye telefonuma bir kez daha mesaj gelmişti. Bu seferi mesaj Suga'dan gelmişti " Neredesin?" dediğinde ona cevap vermek istesemde cevap verememiştim çünkü Eunji'nin dedikleri dikkatimi çekmişti. "Min Yoongi şu an iyi bir grupta rapper bundan haberin varmıydı" dediginde daha fazlasını anlatmasını isteyerek onu dinlemeye başlamıştım.O da bana bakarak " Sen gerçekten Yoongi hakkında hiç bir şey bilmiyormusun?" diye ciddi bir şekilde sormuştu. Bende kafamı hayır anlamında salayarak anlatmaya devam etmesini istemiştim. Eunji kısa bir süre düşündükten sonra anlatmaya devam etmişti " BTS grubunu biliyormusun" demesiyle Min Yoongi'nin kim olduğunu anlamam çok uzun sürmemişti.. Benim sakarlığımla tanıştığım Min Yoongi.. Lisede ondan kurtulmak istediğim Yoongi olduğununu öğrendiğimde...

Kar PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin