Capitolul 12

8 4 0
                                    

- Cum vă simțiți că ați găsit altă bucată din faimoasa statuie?

- Vă dați seama că puteți deveni celebri?

- Domnișoară Tara, ne puteți răspunde la câteva întrebări?

- Aveți de gând să mai explorați adâncurile mării sau vă veți opri acum?

Tara se uita cu groază la mulțimea de reporteri din fața hotelului și se întreba de unde au aflat de noua lor descoperire. Și telefonul îi tot suna, dar nu avea de gând să răspundă. Era în stare de șoc, cum ajunseseră așa de repede toți oamenii aceștia aici? Abia ieri au pescuit brațul, iar acum curtea hotelului era plină de aparate de fotografiat. Era prea mult pentru ea, o durea stomacul și simțea că în orice secundă va leșina sau va vomita. Sau poate ambele, cine știe. S-a încruntat, ar fi fost ciudat să se întâmple ambele în același timp.

- Cum de au aflat așa de repede? James părea că îi citește gândurile. Era intrigat, nu îi plăceau toți acești oameni ce păreau niște vulturi, cu aparatele lor de fotografiat și blițul puternic. O văzuse pe Tara cum stătea în spatele ferestrei de la bucătărie și a vrut să îi  vorbească, dar mulțimea de afară l-a uimit și a uitat ce voia să îi spună fetei.

- Sincer, nu știu. Probabil cineva le-a spus sau i-a sunat sau pur și simplu au aflat ei. Mă îngrozesc, s-a confesat roșcata. Blondul s-a uitat surprins la ea văzând-o cât  de natural se poartă cu el. Credeam că nu se va mai întâmpla acest lucru niciodată. Dar precis s-a întâmplat ceva în acea seară în care au luat cina și se ura pentru că nu își amintea. Îl măcina pe interior și oricât de mult ar fi vrut să îl întrebe pe Nick, simțea că acesta nu îi va spune.

- Bună dimineața, porumbeilor, să știți că răsăritul se vede mai bine de pe plajă, brunetul a intrat vesel în bucătărie, făcându-i pe ceilalți doi să îl privească ciudat.

- În primul rând, nu știu ce porumbei visezi tu, dar te înștiințez că afară sunt o grămadă de reporteri, a început Tara.

- Reporteri? Serios? Ce vedetă s-a cazat la acest hotel? Nick a început cu întrebările.

- Aparent, noi, i-a răspuns blondul.

- Noi? Ce tot spui acolo? S-a uitat la roșcată ca să vadă dacă era adevărat.

- Reporterii au venit să ne întrebe despre descoperirea pe care am făcut-o, l-a anunțat fata.

- Serios? Vă dați seama? Vom apărea la televizor! Brunetul s-a uitat vesel la cei doi, dar în următoarea secundă a devenit iar serios. Cine le-a zis de noua noastră descoperire?

- Ah, n-ai fost tu, ce bine, a răsuflat ușurat James.

- Cum poți să crezi că aș putea face acest lucru? Știu cât de important e pentru Tara să lucreze în liniște, iar echipe de știri din întreaga lume, nu cred că o ajută.

- Din întreaga lume?! A spus ea terifiată, căutând scaunul pentru a se așeza. James a luat un scaun de la masă și l-a pus lângă ea.

- Tara, ești bine? Ești foarte palidă, blondul se pusese în genunchi în fața scaunului pe care era așezată. Fata a închis puțin ochii pentru a se liniști. Simțea că se sufocă. Era prea mult pentru ea. Toți acei oameni de afară așteptau un reportaj, dar la câți sunt de mulți și... din întreaga lume?! Gândurile au copleșit-o și ultimul lucru pe care l-a văzut a fost James ce o strângea de umeri și îi zicea ceva ce nu putea să descifreze.

Băieții se speriaseră, se uitau la Tara, o strigau, încercau să o trezească. Roșcata pur și simplu leșinase în brațele lui James. Blondul pur și simplu o văzuse cum închide ochii și își lasă corpul într-o parte. Dacă nu ar fi prins-o, s-ar fi lovit la cap. S-a ridicat de jos cu ea și a dus-o pe patul din camera ei.

- Ce tot faci, James? Trebuie să chemăm un doctor! A șoptit Nick.

- Unu, știu ce trebuie să fac pentru ca Tara să se trezească, doi, nu trebuie să chemăm un doctor, trei, nu trebuie să vorbești șoptind, ea nu te aude. Adu-mi apă, a spus autoritar James. Acum! Acesta a ridicat tonul când a văzut că Nick nu se mișcă. Speriat, brunetul a fugit să aducă apă.

James se uita la fața palidă a Tarei și, deși știa ce are de făcut, doar fata îi zisese de atâtea ori, nu știa cum ar fi putut să îi dea palme pentru a o trezi. Spera că apa rece adusă de Nick să o ajute pe fată. Oricum era doar o chestiune de timp până se trezește. Era ciudat, nu leșinase din cauze medicale, ci avusese un atac de panică. Cine ar fi crezut că Tara va avea parte de un atac de panică? James a zâmbit puțin, atunci apărând și Nick cu apa.

Blondul a luat apa și a pus pe fața fetei și pe gât și a început apoi să îi facă încet vânt. A tras o gură mare de aer, apoi i-a dat încet o palmă. Nick a vrut să protesteze tratamentului aplicat, dar a văzut cât de rău se simțea James că făcea acest lucru, așa că a tăcut, totuși nu s-a putut abține să întrebe:

- Cât timp va sta inconștientă?

- Nu știu, dar dacă nu se trezește într-un sfert de oră, chemăm un doctor.

Te rog, Tara trezește-te!

În Căutarea AfroditeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum