And now all this time
Is passing by
But I still can't seem to tell you why
It hurts me every time I see you
Realize how much I need you
I hate U I love U - Gnash
Nu știa de ce acceptase să meargă la restaurant. Nu știa de ce acceptase să o lase pe Julia să o ajute să se pregătească. Nu știa de ce avea emoții. Nu știa nimic. Pentru prima dată în viața ei se simțea neputincioasă. Cum ajunsese aici? La întrebarea aceasta știa răspunsul, dar o îngrozea. Cum, cum se îndrăgostise? Și dintre toți, tocmai de James? Dar de ce nu și-a dat seama mai devreme? De când simțea asta pentru el? Cât de oarbă a putut fi?! O grămadă de întrebări fără răspuns și ura acest lucru. Ura că nu știa cum să se comporte în preajma lui acum. S-a îndepărtat de el doar pentru că era confuză. Nu știa ce să facă. Se întâlneau din când în când pe holul apartamentului, dar încerca să nu îl privească, dar chiar și așa știa că el o privește. Probabil singurul lucru pe care îl știa.
- Tara, rochia albă sau cea neagră? A scos-o Julia din meditație. Se aflau la un magazin căutându-şi rochii pentru cină. Dacă era după ea nici nu se mai ducea. Dar i-a promis lui Nick.
- Ce zici de cea albă? Cred că îmi scoate părul în evidență, a dat nonșalant din umeri, nu se pricepea la modă, dar știa cum să asorteze culorile.
- Bine. Ia-o și probeaz-o. Roșcata s-a dus plictisită la cabina de probă și s-a îmbrăcat. Rochia era simplă, îi ajungea până mai sus de genunchi și părea că e a doua ei piele. Părea așa de inocentă, dar apoi părul ei i-a atras atenția. A zâmbit. Semăna cu un demon deghizat în înger. Rochia, albă, inocentă, fără decolteu și părul ei desprins, roșu, în mici onduleuri, ce mai contrast! A ieșit din cabină zâmbind malefic, Julia împărțind același zâmbet când a văzut-o.
- Putem să o luăm pe aceasta? Tara se uita rugătoare la Julia care doar a dat din cap.
***
- Ce culoare? Negru, maro sau vișiniu? Bruneta i-a arătat trei creioane pentru ochi.
- Maro. Am citit că te întinerește și îți face ochii să pară mai mari. Ce zici? Roșu aprins sau nude? Nu vreau să fie prea exagerat, dar cred că ar arăta bine cu părul meu prins în coc.
- Roșu aprins, cu siguranță. Vei cuceri toți băieții de acolo. Vezi să îmi lași și mie câțiva, a chicotit Julia, dar zâmbetul roșcatei a dispărut. Degeaba îi cucerea pe ceilalți, dacă cel pe care îl voia ea era deja luat. Acum o ura și mai mult pe Leyla. Oare James chiar o iubea?
- Își va da seama ce a pierdut, a mai zis bruneta.
- Poftim? Tara se prefăcea ocupată să se încalțe.
- James. Nu știu exact ce se întâmplă între voi doi, dar îmi pot da seama că e mai mult decât prietenie.
- Are o iubită.
CITEȘTI
În Căutarea Afroditei
Teen FictionArheologia este un domeniu ce se îmbină foarte bine cu istoria și geografia. Tara Grimes le adoră pe ambele și pe deasupra putem spune că al doilea nume al ei este curiozitatea. Și uite așa a ajuns să își sfideze părinții și să facă Fa...