Między Siną i Rosą znajdowało się ogromne miasto, na którego obrzeżach stał zamek. Opuszczona budowla od kilkudziesięciu lat służyła jako główna baza Zwiadowców, którzy byli jednymi z najodważniejszych żyjących wewnątrz murów ludzi. Nie patrząc na własne życie starali się za wszelką cenę bronić królestwa przed największym wrogiem ludzkości-tytanami.
Pomimo swojego poświęcenia i bezustannej walki z wrogiem w czasach pozornego pokoju spotykali się z niechęcią ze strony ludu. Kiedy po ryzykownych misjach wracali do miasta czekały na nich tylko niechętne spojrzenia i głośne wyzwiska.Zwiadowcy nigdy jednak nie zwątpili w ważność swoich czynów i dlatego w lekkiej izolacji od reszty społeczeństwa sami rozbudowywali swoją fortecę.
Po wielu latach ciężkiej pracy budowle należące do Korpusu były w stanie pomieścić znacznie więcej osób niż tylko garstkę jego członków. Ku niezadowoleniu Żandarmerii stały się też najlepiej przystosowany miejscem do nauki rekrutów.Głównym dowodzącym oddziałami stacionującymi w zamku od wielu lat był Erwin Smith, który na prośbę króla udostępnił bazę Zwiadowców, aby pod okiem najlepszych oficerów co roku można tam było szkolić nowych żołnierzy, którzy następnie byli przyłączani do jednej z trzech jednostek obronnych.
93 grupa treningowa liczyła niespełna 500 młodych rekrutów. W porównaniu do poprzednich lat było to stosunkowo niewiele, dlatego też zamek w dużej części pozostawał niezamieszkany.
Puste sale, tajne przejścia i nieodkryte korytarze były doskonałym miejscem dla szukających przygód lub samotności młodych obrońców Muru i ich przełożonych.Jedną z takich osób był Kapitan Levi Ackerman, który jako wyjątkowy samotnik właśnie tam dostał szansę od losu, aby odkryć prawdę o sobie i swojej przeszłości.
CZYTASZ
[Snk] Levi kim jesteś?
Fanfiction" Zaopiekuj się nią " takie były ostatnie słowa przyjaciela Levi'a, który zmarł ratując go przed tytanem. Po wielu latach Kapitan przypadkiem poznaje dziewczynę, która wie o jego przeszłości znacznie więcej niż on oraz chce mu pomóc poznać prawdę do...