2/

10.8K 507 552
                                    


Bu fice büyük umutlarla başlıyorum,sağlam bir kurgusu olduğunu düşünüyorum..
İnşallah seversiniz...
................................................

Uzun okul kolidorlarından geçerek büyük tahta kapıya geldiğinde bağırdı Hoseok..

"Hey Jungkook !"
"Seninki geliyor dostum"

Göz devirerek sıra arkadaşı Yoongi ye geri döndü Jungkook, ona seninki demelerini sevmiyordu..Park jimin sadece Jungkook un İngilizce öğretmeni idi e tabi birde oda arkadaşı...Fazlası değil...

"Düşünebiliyormusun telefon numaramı istedi, Woah o anki suratını görmeliydin Jungkook-"
"Hey sen beni dinliyormusun ??"

"Hı hı.."

Okul teneffüsü boyunca Yoongi bir kızdan bahsedip durmuştu..
Jungkook ta kalbi kırılmasın diye onu dinliyormuş gibi yapıp ama aslında dediklerinden bir bok anlamamıştı...

"Kook, sen tam bir ibnesin..!"

"Hı hı..- Dur bir saniye! Ne !"

Arkadaşının omzuna sert bir yumruk geçirdi..

"Yah, seni hergele! Ben senin Hyungunum!"

"Artık değil, Hyung"

İkiside yaptıkları saçmalıklara kıkırdarken içeri Kısa ama heybetli bir bedenin girmesi ile gürültü son buldu..

Oturacağı masaya doğru yürüyen kırmızı saçlı öğretmenin attığı her adımla birlikte sıra ile ayağa kalkıp saygı gösteren öğrenciler çoğalırken, Jungkookta çoğunluğa uydu...Zorunluydu...

Elindeki bilmem kaç tonluk kitapları masasına bıraktı ve gözlüğünü düzeltip yüzündeki gülümsemesi ile öğrencilere döndü, taktığı gözlüğün eşantiyon olduğunu biliyordu Jungkook, klasik öğretmen zımbırtıları diye geçirdi içinden...

Bir bacağı ile öğretmen masasına oturdu ve ellerini çırptı,Jimin..
Onun bu okulda ilk işiydi ve oldukça heyecanlıydı,genelde heyecan yapmazdı yada tedirgin olmazdı ama pek sevgili oda arkadaşı Jungkook un bu sınıfta olduğunu öğrenmişti

İnce eşantiyon gözlüklerinin arkasından sınıfı taradı ve aradığını duvar dibinin en arka sırasında buldu..Jungkook ve yanında bir arkadaşı vardı..

Çabucak gözlerini çekip lafa girdi

"Günaydın Çocuklar,Benim adım Park Jimin ve sizin yeni İngilizce öğretmeninizim...Doğruyu söylemek gerekirse çok otoriter bir yapım yoktur ancak herkesin olduğu gibi benimde kırmızı çizgilerim var"

Oturduğu yerden kalktı ve sınıfta gezinmeye başladı,Jimin
Birkaç daha attıktan sonra Jungkookun sırasının önünde durdu ve ekledi..

"Ve bu kırmızı çizgiler zorlanacak yada ihlal edilmeye çalışılacak olursa can yakmaktan çekinmem...!"
Üstüne bastıra bastıra söylediği kelimeler Jungkook un hiç ilgisini çekmiş gibi durmuyordu,göz korkutmaya çalışıyordu

Ancak aynı şey Yoongi için söylenemezdi,Bütün ders boyunca Jimin ne Zaman arkasını dönse sıkı kalçalarını kesip,ağzının suyu aka aka izlemişti..

Jungkook arkadaşının bu halini komik buldu,tamam kabul etmeliydi ki gerçekten sıkı kalçaları vardı ama o bir erkekti...kırmızı saçlı bir erkek...

"Kes şunu Yoongi,biraz daha izlersen boşalacak gibi duruyorsun."
Yarım ağız sırıtırken uyardı Jungkook..

Yoongi pek te takmışa benzemiyordu,yine açık sözlülüğü konuşturdu

"Dostum,şuna bir bak,bunlar resmen Tanrı'nın bir hediyesi,sanırım ıslak rüyalarımın başrol oyuncusunu buldum."

Jungkook garipseyerek devam etti..

"Bu iğrenç biliyorsun değil mi ?"

Yoongi sanki kendi aşağılanmış gibi bir bakış atarak tek Kaş'ını kaldırdı...
"Sensin iğrenç,ayrıca Tanrı seni çarpacak Jeon Jungkook,şimdi beni bölmede biraz daha izleyeyim"

Jungkook arkadaşına göz devirip en başından beri hiç okumadığı soruyu sıkıntıdan incelemek için kafasını tahtaya çevirdiği sırada Jimin ile göz göze gelmesi bir oldu..

Korktuğu başına gelmesin diye göz temasını bozduğu sırada,Jungkook un sesi tatlı bir tını ile sınıfta yankılandı...
"Jeon Jungkook"

Derin bir nefes verdi ve öğretmenine yapmacık bir gülümseme sundu,bütün sınıfın gözleri ikisi arasında gidip geliyordu..

"Benim"

Kışkırtıcı bir tını ile çağırdı Jimin.
"Bizlere paragrafı oku lütfen..!"

Bu Jungkook için kolay birşeydi..Modellik okuyordu ve bir çok dili aynı anda görüyordu

Çok bekletmeden İngiliz aksağanı ile birlikte kelimeyi çabucak okudu..

" to change bad habits we must study the habits of successful role models."
(Bilen bilir kdkdkdk)

Yoongi de dahil diğer sınıf arkadaşlarının da dahi ağızları açık kalırken Jungkook öğretmenine gülümseyip yerine oturdu..

Jimin eli ile bir kez alkış tutarak Kaş'ları havada iken memnuniyetini belirtti..

"Aferin sana Jungkook, telafuz un gayet başarılı...Sanırım evde bunun üzerinden geçmemize ger- Ihm herneyse.."

Büyük pot kırdığını farkeden Jimin anında toparlamaya çalıştı..

"Ya siz çocuklar anladınız mı ?"

Herkes kafasını onaylar biçimde salladığı sırada zil çaldı ve Jungkookta dahil sınıftaki öğrenciler çıkmaya başladı..

Tam çıkacak iken Jimin in sesi ile durdu iki arkadaş

"Jungkook sen kal,Yoongi sen gidebilirsin"

Kook,Yoongi nin suratına bakarak kalması yönünde onay aldıktan sonra öğretmeninin yanına doğru yürüdü

"Buyrun,sizi dinliyorum,Bay Park"

...............................
Bir vote bırakıp yorum atsanız elinize yapışmaz😁💎

^Roommate [jjk•pjm]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin