Benim mükoşmel Jikookerlarım oy ve okumalar neden bu kadar düşük ? 😞 Hadi bir düzeltiverin gari 🙃 Bileğinize kuvvet kaldldkdkd
Jimin
Jungkook gideli yaklaşık 3 saat olmuştu ama hala ne bir arama nede mesaj almamıştım. Geri gelmesini beklemekten başka şansım yoktu. Ne kızmaya hakkım vardı nede geri dön demeye.
Gururum yüzünden yanlış anlaşılıyordum.
Bende Jungkook'u seviyordum hatta ona çok değer veriyordum ama söylemeye gelince takılıyordum.Bir süre hiç kıpırdamadan evdeki sessizliği dinlemiştim. Bu evin her bir köşesinde anılarımız vardı. Televizyon ünitesinden, mutfak tezgahına kadar her bir milime Jungkook sinmişti.
Kabul etmek gerekirse onu özlemiştim.
Biraz daha oturduğum koltukta yayıldıktan sonra burnuma gelen kötü koku ile etrafa bakındım. Çok geçmeden kokunun benden geldiğini anladığımda kalkıp ceketimi ve t-shirt'ümü çıkarttım.
Pantolon ve baksır 'ımı da çıkartıp banyoda bir köşeye fırlattım ve sıcak suyun küvete dolmasını bekledim.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Bu sırada Yoongi'nin Evi;" Ne yaptım dedin sen !"
Jungkook evden çıktıktan sonra Yoongi'ye gelmişti. Ondan başka kime anlatabileceğini bilmiyordu. Yoongi ona hak verir ve biraz över diye düşünmüştü ancak an itibari ile burnundan soluyan bir arkadaşa sahipti.
"Onu öylece evde bıra-"
Yoongi arkadaşının yaptığı aptallığı dinlerken daha fazla dayanamamış ve sonunda Jungkook kafasına yastığı yemişti.
" Salak ! Onu anladım. Sen biraz safmısın! Seni küçükken önce havaya atıp sonra da tutmadılar mı ."
Jungkook hala öylece yatmaya devam ederken kılının bile kıpırdatmadı. Alınmamıştı, biraz vurdumduymaz bir kişiliği vardı.
Yoongi ise küçüğe bakarak gözlerini devirdi.
( Ay olarak küçük jsjsjs)" Cidden yaptığın şeyin saçmalığına inanamıyorum,Jungkook. Zaten istediğinde bu değil miydi ? Adam seni öpüyor, sen naz yapıyorsun."
Kısa bir süre duvarı izledi,Jungkook. Pişman mıydı ? Belki biraz. Ayrıca ilk öpücükleri de değildi.
Koltuğun kenarından destek alarak yorgun bedenini ayaklandırdı. Derken karnından gelen garip sesle Yoongi kısıkça güldü.
" Dolapta birşeyler olmalı. İstersen git bir bak."
Kafası ile hafifçe onaylayıp mutfağa doğru adımladı,Jungkook. Şu olay bu olay derken yemek yemeyi unutmuştu ve karnı kazınıyordu.
Dolabı açıp bir kaç kere bakındıktan sonra kahvaltılık çıkarmaya karar verdi. Kapaklarını açıp masaya dizdi. Tam sandalyesine oturacağı sırada içerden Yoongi'nin sesi duyuldu.
" Jungkook telefonun çalıyor !"
Yoongi adeta bir kız gibi çağırdığında Jungkook ekmeğe sürdüğü peyniri yemek ile meşgul dü.
" Kim"
" Bilmiyorum, kayıtlı bir numara değil."
Önce belkide bir işletme şakası olabilir diye düşünsede sonrasında merak etmişti,Jungkook. Kalktı ve koşar adımlar ile Yoongi'nin yanına vararak hala çalmakta olan telefonu cevapladı.
" Al-"
" Jungkook! Ben Jin,Eğer sen isen beni iyi dinle. Hemen şirkete gelmen gerekiyor. Taehyung hiç iyi değil. Birden bayıldı ve seni sayıklayıp duruyor. Gelebilirmisin ?"
Jungkook'un telefonda duydukları ile az önce yediği ekmek boğazında kalırken farkında olmadan elindeki telefonu sıkıyordu.
"Ama Hyu-"
"Lütfen Jungkook ! Yalvarırım sana."
Derince nefes verip önce Yoongi'nin surat ifadesine baktığında kaşları çatılmış ve sanki hayır dermişçesine kafasını sağa sola sallıyordu.
" Peki Hyung. Geliyorum."
Çabucak cevap verip karşıdan cevap gelmesini beklemeden telefonu kapatmıştı. Koltuğun üzerinde ki ceketine uzandığı sırada Yoongi onu durdurdu.
" Yapma Jungkook. Hala birşeyleri düzeltmek için şans varken yapma."
Kendisine öğütler yağdıran Yoongi'ye göz devirerek ceketi elinden sertçe çekti.Onlar için bir şans yoktu.
" Ben gidiyorum. Eğer bir şeylere yardım etmek istiyorsan sende gelebilirsin. Emin ol şu anki durumdan daha faydalı olur."
Bakışlarını kapıya çevirip açmaya yeltendiğinde bu sefer Yoongi kapı pervazına yaslanmış, Jungkook'un yaptıklarını izliyordu.
Yoongi'ye göre Jungkook hala yanlış düşünüyordu.
Bence o fazla gurur yapıyordu. Sonuçta aşkın gözü kördür öyle değil mi ?" Jungkook bu yaptığın Jimin'in kulağına giderse neler olur biliyormusun ? Daha yeni geldiniz şirketten. Ateş saçacak haberin olsun."
Yoongi'nin bu sözlerine karşılık sadece yumruklarını sıktı,Jungkook. Kapıyı açtı ve sertçe kapatmadan önce Yoongi ile göz göze geldi.
" Ona soran olmadı."
••••••••••••••••••••••••••••••••
Sonunda kitabın kurgusunu bitirdim ❤️ çok mutluyum artık geriye yazmak kaldı 🌸 bakan görek ☘️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^Roommate [jjk•pjm]
Fanfiction"Lanet olsun Kook,şu muz ile oynamayı kes" Sırtını yasladığı yastığı, iki sattir garip bir biçimde elindeki muz ile oynayan çocuğa attı,Jimin. Abisinin gözlerine bakarak hiç terddütsüz sordu,küçük olan... "Neden Hyung! Tahrik mi oluyorsun?..." # Jik...