9/

3.4K 233 86
                                    

Şükürler olsun internetime kavuştum.. Size söz vermiştim ancak internet tak diye bitince ortada kaldım.. özür dilerim 🙏 Bu yüzden bende bölüm sayısını 3'e çıkardım 😋

Ayrıca birşey sormak istiyorum, elimde bir sürü " BTS NSFW içerik" var, diyorumki acaba onları bölüm arası medyaya sıkıştırayım mı ? Ne dersiniz ? Yada ayrı bir kitap olarak mı yayınlayayım ?Mutlaka bu konudaki fikrinizi belirtin.!!!

Okuduktan sonra vote verip yorum yapmayı unutmayın lütfen 😁👀

Veee birde dedimki madem bölümü geç attım sizi beklettim o zaman bir sürpriz yapayım.

Bölümü okuduktan sonra/önce medyaya bakmayı unutmayın, çok şey kaçırırsınız haberiniz olsun...😋👌
Gerçi belki bir çoğunuz biliyordur ama olsundu..
MEDYA 🔫🔫

________________

" Hızlan Jungkook, atmış yaşındaki dedeler gibisin.! Geç kalıyoruz."

Taehyung kalabalık koridorlarda hızla gözden kaybolurken,Jungkook ise ona yetişmeye çalışıyordu.

Gelir gelmez bir toplantıya gireceklerini söylemişti,Taehyung. Şimdi ise geç kaldıkları için acele ediyorlardı.

Jimin'e şükür etmeliydi,Jungkook. Yoksa önemli bir toplantıya paspal bir şekilde girecekti.

Gururlanmıyor değildi ! Sonuçta burada yeniydi, ancak buna rağmen Taehyung onu önemli bir toplantıya sokuyordu.

Toplantı odasının kapısına geldiklerinde, içeriye ve masada oturanlara göz gezdirdi,Jungkook. Kapıların cam olması nedeni ile heryeri görüyordu.

Kapı koluna elini uzattığı sırada hafifçe itildi.
"Sana güveniyorum, boşa çıkarma"
Taehyung un uyarısını kafası ile onaylayıp açılan kapıdan içeri girdi,Jungkook.
Masada bir sürü şık giyimli adam vardı.

Jungkook,Taehyung un yanındaki koltuğa oturmaya kalktığında, Taehyung un özel asistanı tarafından engellenmişti.

Asistan az önce Jungkook'un oturmaya kalktığı yere oturduğunda Taehyung un ateş saçan bakışlarını görmemek mümkün değildi.

"Kalk ordan, Miyurie !"

Kız anlamaz gözler ile Taehyung a bakarken Jungkook öylece onları izliyordu.
Kız falan umrunda değildi, sadece oturmak istiyordu. Zaten Jimin hyung olayı canını sıkıyordu.

"Sana kalk ordan dedim !!"

"Ama Taehyung b-"

Gözlerini sıkıca yumup masanın üzerindeki elini yumruk yaparak dişlerinin arasından konuştu.

"Çık dışarı, bu toplantıya girmeyeceksin!"

Kız biraz şaşkınlık biraz da kırgınlık ile sandalyeden kalkıp kapıdan çıktığında Taehyung oturması için işaret etti Jungkook a.

Derin bir nefes bıraktı masanın en başında oturan adam.

" O zaman başlayabiliriz"

^Roommate [jjk•pjm]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin