4/

6.6K 408 399
                                    

Söylemekten çok sıkıldım,büyük ihitimal sizde duymaktan sıkılmışsınızdır ama lütfen okuduğunuz bölüme oy verin yada yorum yapın 🙏🏻 hadi yorum yapmayı geçtim belki üşeniyorsunuzdur ama bari oy verin tek parmağınızla 1sn birşey yani..

................................

Çoğunluğu siyah renkten oluşan odaya gireli 15 dk ya olmuştu ya olmamıştı ki Kim Taehyung gelmişti.

Sanki hiç birşey yokmuş gibi yalan gülümsemelerinden birini bana sunup Jungkook a gelince süzmüştü..Artık her hareketini anlar olmuştum..

Jungkooka bakılırsa keyfi çok yerindeydi..İster istemez gülümsemiştim,Benim adım gibi her karesini bildiğim hala daha rüyalarıma giren odayı kraliyet şatosundan bir yermiş gibi incelemiş,özenmiş bir şekilde izliyordu Taehyung'u.

Ne yazık ki hiç olmadığı kadar aşinaydım bu odaya,zaten bir insan bakireliğinin gittiği yeri Nasıl unutabilir ki,
Burayı unutmadığım gibi Taehyung U da unutmamıştım,unutamamıştım.
Ona bağıramazdım yada kızamazdım çünkü isteyerek yapmıştım herşeyi,isteyerek onun olmuştum.
Taehyung'u bilmiyorum ama ben onu çok sevmiştim,bana dokunurken de zevk almıştım,gerçeği inkar etmek sadece daha da zorlaştırırdı işleri.

Şeneler sonra bir araya gelip hiçbirşey yaşanmamış gibi yapıp,biz dostuz tavırları takınmamız da işin cabasıydı..
Düşüncelerimden sıyrılmam gerektiğini düşündüm,ve ikilinin konuşmasına girdim...

"Uzun Zaman oldu Jiminie, ha?"koltuğunda gerindi,ses tonu hiç değişmemişti.Hala derin ve içten geliyordu.
Tam cevap verecek iken Jungkook araya girdi.

"Jiminie? Jimin Hyung la çok yakınsınız sanırım?" Jungkook un sorusu ile Taehyung ufak bir kahkaha patlattı.

Mümkün olduğu kadar tepkisiz bir şekilde cevaplamaya çalıştım..
"Immm, eski bir tanıdığım demiştim ya Jungkook"

Avuç içlerim sebepsizce terliyordu..

Şaşırmışcasına Kaş'larını kaldırdı,Taehyung..!!
"Aww..Ona hiçbirşeyden bahsetmedin mi Jiminie?"

Jungkook un meraklı bakışları arasında yutkunmaya çalıştım..Onu buraya getirirken olacakları tahmin etmeliydim.
"Bahsedilecek önemli bir konu değildi, Bay Kim! Herneyse sonuçta Jungkook için burdayız"

Onaylar gibi bir hali vardı,bunu beklemiyordum

"Haklısın"Jungkooka dönerek devam etti..
"Sana çok soru sormayacağım Jungkook,sıkmak istemem, zaten Jimin bana gerekli şeyleri anlattı"

Jungkook ise kafasını aşağı ve yukarı sallayarak her dediğini onaylıyordu..
"O Zaman biz çıkalım,hadi Kook.!"
Kalkmaya yeltenmiştim ama Jungkook sanırım beni duymamıştı..Çene kaslarım geriliyordu..İkiletilmekten hoşlanmıyordum..

Taehyung,şu dünyada görebileceğiniz en yavşak insanlardan dı,eğer Kook U sıradaki avı olarak düşünüyorsa,yanılıyordu..

"Sana hadi dedim Jungkook !!"

Jungkook korku dolu bakışlar ile hemen ayaklanırken,alaylı konuşmasını sürdürdü Taehyung..

^Roommate [jjk•pjm]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin