3/

7.8K 404 447
                                    

Hay gays ☁️ Ay em bek..

Vote veren herkese teşekkür ediyorum,minnettarım ama keşke görüşlerinizi de belirtseniz vallaha ya random atsanız seviniyorum jdjdjd herneyse tekrar dan teşekkürler ama atmayanlara teşekkür etmiyorum çünkü niye edeyim..
.........................................

"Buyrun sizi dinliyorum Bay Park"
(Geçtiğimiz bölüm)
...............................

Nerdeyse 20 dakikaya yakındır Jimini bekliyordu Jungkook.Ona kalmasını söylemişti ancak sonra
beklemesini rica edip sınıftan çıkmıştı.

Ne söyleyeceğini merak etmişti,ne kadar soğuk görünmeye çalışsada Jimin'in ona olan ilgisinin farkındaydı.

Jungkook ta Jimini seviyordu ancak aynı değildi.

Jimin genelde evde üstsüz geziyordu bu Jungkooku rahatsız ediyordu, nedenini bilmiyordu ama Jimin den utanıyordu.

Derken kapı açıldı ve arkasından beklediği beden göründü..Kırmızı saçları dağılmış,gömleğinin bir kaç düğmesi açılmış ve yakaları kırışmıştı.

Kafasını iki yana sallayarak düşüncelerini dağıtmaya çalıştı..

"Beklettiğim için üzgünüm,Kook."

Jungkook,sıcak bir gülümseme ile karşılık verdi.
"Sorun değil,Hyung! Ee ne söyleyecektin bana ?"

Masasına doğru yürüdü,Jimin.Dağılmış dosyalarını deri çantasına düzenle koyarken sordu.

"Modellik okuyormuşsun.!"

Elini ensesine attı ve gergince konuştu,Jungkook,daha önce bundan Jimine bahsetmemişti.
"Evet, ama önemsiz bir detay"

Karşı çıkarak bakışlarını kitledi,Jimin
"Senin ilgili hiçbirşey önemsiz değildir,Jungkook,birdahakine böyle şeyleri bana söyle.!"

Yutkundu,ellerinin terlediğini hissetti Jungkook.
Onay verir bir şekilde kafasını aşağı yukarı salladı.

Gülümsedi,Jimin.Sözlerine uyulmasını seviyordu,yalan söylemişti.Otoriter olmayı ve hakimiyet kurmayı seviyordu..Boğazını temizleyerek devam etti.

"Herneyse,İşte tam da bu yüzden sana bir sürprizim var."
Şaşkınlıkla Hyungunun diyeceklerini bekledi,Jungkook

"Bir arkadaşım var Jungkook.! O da bu sektörde ve oldukça başarılı.Eminim ismini duymuşsundur.."

Heyecandan dudaklarını yiyen Jungkook U farketti ve kıkırdadı,Jimin

"Kim Taehyung"

Jimin in ağzından çıkan isim boş sınıfta yankılandı,yankılandı,yankılandı ve sonunda kahve saçlının kulaklarına ulaştı.

Duyduğu isimle gözleri büyüyen Jungkook, adeta yerine çakıldı.Doğru mu duyuyordu yoksa bu kulaklarının bir oyunumuydu..

^Roommate [jjk•pjm]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin