Arkadaşlar çabuk bölüm atamamamın sebebi internetim olmaması,aslında önceden yazıyorum ve sonra günlerce internetim olmasını bekliyorum.
Buna rağmen okuyup destek olduğunuz için teşekkürler.💕
.............
JiminBurnumu gıdıklayan saçlar ile uyandığımda etrafımı kontrol ettim.Sonunda hayatım da görüp görebileceğim en güzel yüz gözüme iliştiğinde gülümsemeden edemedim. Çilek kokusu tatlı tatlı ciğerlerimi dolduruyordu.
En saf halindeydi benim bebeğim.Çok masum uyuyordu.Dün geceki çocukla aynı kişi olma ihtimali bile imkansız geliyordu.
İpeği andıran saçlarını okşadıkça yerinde rahatsızca kıpırdanıp,uyanacakmış gibi oluyordu.
Uyanmaması için dua ederek,kiraz dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp yavaşça yerimden kalktım.
Bu yaptıklarım, Jungkooka hissettiklerim ve aramızdaki ilişki ne kadar doğruydu ? Bilmiyordum.
Saat daha geçmemişti.Okula gidecektim ama Jungkook'u uyandırmaya kıyamıyordum. Bir yandan devamsızlık yapmasından korkuyordum ama dün gece çok yorulmuştu ve en iyisi biraz dinlenmesiydi.
Boy aynasına bakarak gerindiğimde boynumdaki izlere gözüm takılmıştı.Şunları da kapatmam gerekliydi.Ses yapmamaya dikkat ederek dolabı açıp siyah bir gömlek,siyah bir pantalon aldım.Çabucak üstümü giyinip çıktım.Aklımda değişik bir şey vardı, bu yüzden okula gitmeden önce kuaföre uğramalıydım.
___________________
Kuaförden ayrılıp okula geldiğimde daha öğrenciler yeni yeni geliyordu.Büyük okul kapısından hızlıca geçip öğretmenler odasına adımladım.
Bir kaç arkadaşım la selamlaştıktan sonra Jin i görmem ile yüzüme bir gülümseme yayıldı.O benim aksine şaşırmış ve ağzı "O" şeklini almış bir şekilde oturduğum yere doğru adımladı. Bu adamın giyimini seviyordum.Jin bizim okulun Tarih hocasıydı. 26 yaşında olmasına rağmen 18 lik gibi göstermesi bir çok kişiyi kıskandırıyordu Tabiki.
Demir bir bileklik ile süslediği ellini saçlarıma dokunmak için kaldırdığında hayranlıkla konuştu;
"Jimin bu bir suç !"
Kıkırdayarak cevapladım.
"Saç boyatmak ne zamandan beri suç,acaba ?"
Gözlerini kısarak gamzelerini gösterdi.
"O değil şapşal ! Sen fazla seksi olmuşsun"
Gömleğimin yakalarını düzeltirken gülümsedim.
"Bu bir iltifat mı ? Eğer öyle ise, teşekkür ederim Hyung"
Önüne dönerken tek Kaş'ını kaldırarak göz kırptı.
"Biliyorsun, herkese iltifat etmem! Minnet duy !"
(Burda aklıma Jungkook un bir program da Hyung ları ve kendi ilişkisi hakkında duygusal birşey anlatırken Jin in "Minnet duy" demesi geldi Kdkdkdk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^Roommate [jjk•pjm]
Fanfiction"Lanet olsun Kook,şu muz ile oynamayı kes" Sırtını yasladığı yastığı, iki sattir garip bir biçimde elindeki muz ile oynayan çocuğa attı,Jimin. Abisinin gözlerine bakarak hiç terddütsüz sordu,küçük olan... "Neden Hyung! Tahrik mi oluyorsun?..." # Jik...