[הסוטה המתוק שלי]
השמש זורחת דרך החלון בחדר השינה שלך. יום חדש. חיים חדשים.
היום את אמורה להתחיל בית ספר חדש. הבית ספר הישן שלך אמור היה להיהרס אז נאלצת לעבור.
אמא: "קדימה! תמהרי ותתארגני או שתאחרי!"
את: "כן אמא! אני מתארגנת עכשיו!"
את מתארגנת מהר ויורדת לפגוש את אמא שלך בסלון. את אוהבת את המדים שלך אבל החצאית ממש קצרה.
אמא שלך מביאה לך ארוחה ארוזה ונותנת לך נשיקה.
אמא: "שיהיה לך יום ראשון טוב מתוקה! תהיה טובה!"
את: "אוקיי אוקיי.."את הולכת בדרך שאמא שלך אמרה לך ללכת בה ורואה הרבה פרצופים לא מוכרים לובשים את אותם מדים והולכים באותה הדרך.
____סוף סוף, את מגיעה אל הבית ספר החדש. הוא הרבה יותר נחמד מהקודם שלך..
את: "המקום הזה נראה נחמ-" *מישהו נתקע בך* "אווץ'!"
???: "שיט! אומיי אני מצטער!"
את: "לא לא זה בסדר.."
את מסתכלת עליו והוא נראה די חמוד..
ג'ונגקוק: "א-אני מצטער.. חעחע (haha) אני ג'ונגקוק. את בטח חדשה כאן..?" *לחוץ*
את: "לא באמת זה בסדר.. *מחייכת* וכן אני חדשה כאן. אני *שמך*
ג'ונגקוק: "זה שם כל כך יפה.. *מסמיק* יאללה בואי נלך לשיעור או שנאחר.."
הוא מוליך אותך לשיעור עם חיוך ענקי. הוא לא יכול שלא לבהות בך כי הוא חושב שאת ממש יפה.
___את מגיעה לכיתה וכולם מסתכלים עלייך. את בולעת רוק. המורה אומרת לך לשבת במושב הפנוי היחיד, ליד בחור ישן. את מתיישבת.
???: "...אני יכול לעזור לך?"
את: "..אה..הא?"
???: "למה את יושבת שם?"
את מגמגמת. איך את אמורה להגיב..? הוא לא ראה אותך נכנסת בתור תלמידה חדשה? את מסתכלת על התג שם שלו.
את: "זה המקום שלי.. עכשיו.. *קוראת את התג שם* יונגי. אני אעריך אותך אם תיתן לי להמשיך לעבוד.."
יונגי: "את לא יכולה לראות שאני מנסה לישון פה..? לא. אכפת. לי." *גס רוח*
את כל כך מבולבלת. הוא הרגע שאל אותך למה את שם ואז אמר שלא אכפת לו..
את פשוט מתעלמת ממנו במשך שאר היום וממשיכה לעבוד.*צלצול*
ג'ונגקוק: "ה-היי.. זה ארוחת צהריים עכשיו.. את ר-רוצה לשבת איתי.. והחברים שלי..?" *לחוץ*
את: "ברור אני אשמח!" *מחייכת*
הוא מחייכך ומושך אותך איתו בהתרגשות. מסיבה כלשהי.. את מרגישה מסוקרנת לגבי יונגי הבחור הזה. את אף פעם לא פגשת מישהו כזה..ג'ונגקוק מביא אותך לקפיטריה. את רואה שם קבוצת בנים יושבים בשולחן שג'ונגקוק מביא אותך אליו.
ג'ונגקוק: "כולם תכירו *שמך*!.."
את מסתכלת על כולם. יש שם 7 מהם. הם כולם חתיכים. ואז את שמה לב, אחד מהם זה הבחור הגס רוח ממקודם.
ג'ימין: "היי אני ג'ימין המקסים" *קורץ*
טאהיונג: "אני טאהיונג היי אסהגרלרלפלר" *עושה קולות מוזרים*
הוסאוק: "הלו אני השמש הזורחת שלך הוסאוק!" *מחייך לרווחה*
סאוקג'ין: "נעים להכיר אותך *שמך*, אני סאוקג'ין.." *לוחץ יד*
נאמג'ון: "היי.. מה קורה..? *חצי חיוך* אני נאמג'ון.."
את שמה לב שהיחיד שלא הציג את עצמו זה הבחור הגס רוח. מה הקטע שלו? את פשוט מגלגלת את העיניים..
יונגי: "את לא צריכה להכיר אותי.. אבל את בכל זאת תרצי אחרי שאסיים איתך.."
את: "א-אני מצטערת מה..?" *חסרת מילים*
יונגי: "שמעת."
את פשוט בוהה בו בחוסר אמון. את כמעט בטוחה שיש לו בעיה כלשהי. את פשוט ממשיכה לאכול..
ג'ונגקוק: "תתעלמי ממנו.. הוא מוזר.." *בוהה מטה ביונגי*
את: "א-אה.. אוקיי.." *מחייכת במבוכה*
ג'ונגקוק: "כדאי שתתרחקי ממנו.. הוא אוהב לבחור בחורות"
את: "אה תודה על העצה.."
שוב צלצול, חזרה לכיתה.
___מורה: "שמתי את כולכם בזוגות. יש לכם כמה שבועות לחבר ולהקליט שיר.."
זה נראה כיף. את תמיד התעניינת במוסיקה ואהבת לשיר מאז שהיית קטנה.
מורה: "*שמך* השותף שלך זה יונגי.."
יונגי: "זה יהיה כיף.." *חצי חיוך* (דרך אגב הכוונה בחצי חיוך לחיוך ממזרי)
את נאנחת. אולי הוא לא כזה רע..? החלטת לזה הזדמנות ולהיות נחמדה..
את: "כן, בוא נעבוד קשה..!" *מחייכת*
יונגי: "ברור בייבי.. משהו בטח יהיה קשה" *ראש מלוכלך*
את: "אני.. אמ.. מה?"
פתאום את מרגישה את היד שלו על הירך שלך. העיניים שלך נפערות ואת ישר דוחפת אותה. הוא פשוט מחזיר אותה.
את: "מ-מה אתה עושה..?"
יונגי: "אותך."
את: "..."
את לגמרי חסרת מילים. מה לא בסדר עם הבחור הזה? זה עומד להיות הרבה יותר קשה ממה שחשבת הכי בהתחלה.
יונגי: "אז.. עדיין לא בייבי גירל.." *קורץ עם חצי חיוך*
מורה: " אה ויהיה גם זוכים. הזוג עם השיר הכי טוב יזכו בחופשה!"
יונגי: "קדימה.."
את: "מה איפה?.."
הוא תופס את היד שלך ומוביל אותך מחוץ לכיתה. את מתחילה להילחץ מזה שאין לך מושג מה הוא עושה..
יונגי: "תרגעי.. אני רק מראה לך את חדר המוסיקה"יונגי: "הינה זה"
את מחייכת מכמה נחמד זה.. זה נראה ממש חכם. הוא הולך ומתייבש ליד הפסנתר..
יונגי מתח את האצבעות שלו לפני שהתחיל לנגן לחן..*מנגן*
(אתם יכולים לשמוע בקישור למעלה לסרטון)____________________
אני מקווה שאהבתם את התרגום והכל ברור לכם, אם יש שאלות תשאלו אותי בתגובות💙
YOU ARE READING
הסוטה המתוק שלי [מתורגם לעברית]
Fiksi Penggemar·פאנפיק עם הקורא· מתורגם מאנגלית, הפאנפיק ביוטיוב (my sweet pervert) לא פאנפיק שלי תקציר: את מגיעה לבית ספר חדש, כולם נראים נחמדים חוץ ממישהו אחד - שוגה. היחיד שמתעלם ממך ומתנהג אלייך בגסות. המורה שמה אותכם בתור שותפים לעבודה במוסיקה ואין לך ברירה א...