Woord van dank.
Ik hoop dat jij net zo benieuwd zijn als ik hoe het nog verder zal gaan.
Zullen de vragen van Ott allemaal beantwoord worden? Waar is Yanayca en wat is met haar gebeurt. Maar de grootste vraag is, wat is er met zijn zus gebeurt? En dan is er ook nog jurgen die steeds sterken wordt. Ott weet niet wat te doen en beseft als hij niets doet, ook de andere hun element zullen verliezen.
Waarom pakt Jurgen hun krachten af? Hoe moet hij hen stoppen? Kom het allemaal te weten in het tweede deel van dit mysterie. Het staat NU online.
Wil jij als eerste op de hoogte zijn van alles wat met dit boek te maken heeft? Volg me dan op instagram thomasscheerlinck of op facebook thomasscheerlinck@hotmail.com
Heb je bedenking ideeen klachten of gewoon een reactie geef ze mij! ik ben zeer benieuwd wat jullie mijn lezer van mijn boek vinden. En vooral of het nog de moeite is om verder te schrijven?!?
Ik wil zeer graag mijn lezers bedanken om in eerste instantie mijn boek al te willen lezen. Ik hoop dat het boek je helemaal in het mysterie heeft opgeslorpt! Ik hoop dat je even hard hebt genoten met het lezen als ik met het typen en bedenken van het verhaal.
Ik hoop dat jullie niet al te lang hebben moeten wachten op een nieuw hoofdstuk, maar soms heb ik het plots zo druk en dan kan ik het nietmeer uittypen. Zoals bv bij hoofdstuk 6, ik had het al een maand geschreven maar had nooit de tijd om verder te schrijen en daarom wil ik jullie nogmaals bedanken!
Ik wil ook zeer graag vrienden bedanken dat ze steeds naar het gezaag van mij hebben willen luisteren over hoe ik het best kon verwoorden en vertellen. Ook dat ze als eerste mijn boek wilden lezen. Nathalie De K. wil ik ook bedanken dat ze ook mijn eerste gedrukte versie wilde lezen en typ- en taalkundige fouten er uit wilden halen.
DANK JULLIE ALLEMAAL
Thomas.
JE LEEST
De elementen
Roman pour AdolescentsIEDEREEN HEEFT EEN GEHEIM Ott lijkt een gewone jongen zoals jij en ik, maar niets is minder waar. Zodra hij naar het internaat Dageraad gaat, gebeuren de eene vreemde dingen na de andere. Maar er is niet alleen iets vreemd aan het huis maar ook aan...