Chanyeolun ağzından
Kainin sesiyle koşarak odaya girdim.Ji-Eun duvarın kenarına çökmüş elleri titreyerek ağlıyordu.Kai ise önünde çökmüş bir şekilde sakinleştirmeye çalışıyordu.Kaiyi ittirdim ve Ji-Eun'u yavaşça kaldırdım ve Kaiye döndüm.
"Ne oldu burada!" diye bağırdım."Al şu sevgilini ve git buradan yoksa elimden bir kaza çıkacak Chanyeol!" dedi ve gözlerimin içine baktı.Tam yumruk atıcaktımki Ji-Eun arkamdan sarıldı ve "Gidelim Chanyeol lütfen." dedi ağlamaklı sesiyle.Elimi dahada sıktım ve Ji-Eun'nun elinden tutup dışarı ilerledim.Yurttan çıktığımızda Ji-Eun'a sarıldım.
"Ji-Eun iyimisin?" dedim."İyiyim Chanyeol sorun değil biraz sinirlendi o yüzden." "Ah seni küçük... Ne dedin ona? dedim sarılmamızı bitirdikten sonra."Biraz karşı çıktım." dedi ve güldü."Ji-Eun ben taksi çağırıyorum ve sen eve gidiyorsun." dedim ve taksi çağırdım.
Yaklaşık 3 dakika sonra
Taksi gelmişti,taksiye bindi ve tebessüm etti.Bende gidişinni izledim ve yurda geri dönecektimki yukarıda bizi izleyen Kai ile gözlerim buluştu hemen kafasını çekti ve perdeyi çekti.Yurda çıktım ve Kai'nin odasına girdim.
"Kai sakın bir daha Ji-Eun'a bağırma!"dedim ve Kai'nin üstüne gittim."Oda küçücük yaşıyla büyüklerin işine burnunu sokmasın, sevgiline sahip çık." dedi. "Kai ileride büyük bir aile olacağız." "Benim Krystal ile barışacağımı kim söylediki?" "Eninde sonunda barışacağınıza göre..." "Chanyeol tamam odamdan çık tek kalmam lazım diğer üyelerede söyle sorun yok." dedi bende "Tamam Kai." dedim ve çıktım bu konuyu uzatmak istemiyordum ama Ji-Eun'nun o hali gözümün önünde gitmiyordu.
Ji-Eun
Eve vardığımda duş aldım ve üstümü değiştirdikten sonra yatağa uzandım sonuçta her insan sinirlenebilirdi ama o mimikleriyle beni ağlatabilmesi korkutmuştu.Kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
3 saat sonra
Uyandığımda telefonuma baktı 8 cevapsız arama 5 mesaj
"Ji-Eun özür dilerim."
"Uyuyorsan sonrada konuşabiliriz."
"Ji-Eun özür ^^"
8 cevapsız arama Kai'dendi.Kaiyi aramaya başladım.1.çalışta açtı.
"Ben bağırdığım için özür dilerim."
"Sorun değil Kai."
"Kai?"
"Oppa demek istemiyorum."
"Peki görüşürüz."
Aşağı indiğimde güzel kokular geliyordu Kris oppa bizdeydi ve Chanyeolda gelmişti yanında Kaide vardı aşağı Krystal Unnie'de inince yemeye başladık aşık olduğum çocuklarda haklıydılar sonra Krystal unnieye aşık olmaya Krystal unnie hem fiziksel hemde yüz olarak çok güzeldi ama ben değildim.
"E barıştınız mı Kai ile Krystal." dedi Kris oppa.
"Bilemiyorum."
"Nasıl bilemiyorum Kai en yakın zamanda geri barışın." "Ben kalkıyorum." dedim ve masadan kalkarak banyoya gittim Kai'de peşimden geldi."Barışsana Krystal ile." "Hayır barışmayacağım." "Neden?" "Çünkü yıllar önce sevdiğim birisini kaybettim hemde arkadaşım için ama şimdi onu seviyorum ve asla bırakmayacağım." "Kim o? Unnie'den daha mı kıymetli kesin çirkindir sevdiğin kişi zevkin yok."
Güldü.Tanrım gözlerinde kayboluyordum sonra en düşük ses tonuyla konuştu.
"Evet daha kıymetli ama evrende gördüğüm en güzel kız oda sensin..."
Sakinim evet Sakinim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah🎶 Orkide 💭💭💭
Fiksi PenggemarGözlerime baktı. Ellerimi tuttu. Gülümsedi. Gözlerinde kayboldum. Kulağıma eğildi. "Herşeyi herkesi geride bırakıp benim olurmusun?" dedin. Gözlerimdeki yaşlar yere döküldü hayatımın karar aşamasındaydım ya burada onunla kalacak umursamazca yaşayaca...