💎15.BölümxSorunlar💎

31 5 0
                                    


Kai'nin yüzü gerilmişti.

"Jessica unnie hemen geleceğim."dedim ve banyoya girdim.Banyoya girdiğim de tam kapıyı kapatacaktım ki Kai içeri girdi ve banyoyu kilitledi.

"Sana oyala demiştim değil mi?"dedi.Dayandığım duvara yumruk attı ve saçını karıştırdı.

"İkna etmiştim ama Jessica'ya süpriz yapması için söylediğini bilmiyordum.Şimdi ne yapacağız?"dedim.Karşımda ki duvara dayanarak yere çöktü ve oturdu.Gözlerimin dolduğunu anladığım da yere bakmaya başladım.

Gözlerimin dolduğunu anladığım da yere bakmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanıma geldi ve oturup sarıldı.

"Ağlamanı istemiyorum,halledeceğiz tamam mı güzelim?"kafamı salladım ve onu orada bırakıp banyodan çıktım.

Salondan geçerken diğerlerini takmadan dışarı çıkacaktım ki Chanyeol kolumdan tutup durdurdu.

"Bir şey demeyecek misin?"dedi ve yüzüme merak içinde bakmaya başladı.Şu anda ona tokat atmamak için kendimi zor tutuyordum,beni kandırmıştı.Zaten bu kadar çabuk kabul etmesi bile ortada bir oyunun döndüğünün göstergesiydi.

Kolumu ondan kurtardım ve sesime gerginliğimi katmamaya çalışarak gülümsedim.

"Sonra konuşalım olur mu Chanyeol?"dedim ve cevap vermesine izin vermeden montumu alıp dışarı çıktım.Daha ilk günden sorun yaşamaya başlamıştık.Ama atlatırdık değil mi?

Dışarı çıktığım da yağan yağmura aldırış etmeden koşmaya başladım.Sanki yağmur damlaları da benim gözyaşlarıma eşlik ediyordu...

Irene'in evinin önüne geldiğim de zile bastım.On saniye sonra kapıyı açtığın da daha fazla dayanamadım ve yeni dinen gözyaşlarımla Irene'e sarıldım.

İçeri geçtiğimiz de sıcak çikolata getirdi ve karşıma oturdu.

"Şimdi anlatıyorsun bana her şeyi."dedi.Anlatmak istiyordum daha fazla içimde tutmak istemiyordum ve anlatmaya başladım.Jae-Bum olayı haricinde her şeyi anlattım.

Her söylediğim cümlede biraz daha gözleri kocaman oluyordu.Bitirdiğim de dolmuş gözlerimin akmasına yine izin verdim.Elinde ki sıcak çikolatayı masaya bıraktı ve yanıma oturup bana sarıldı.

"Bana niye baştan anlatmadın?Boşu boşuna stres yaşamışsın.Bana anlatsaydın rahatlardın.Bundan sonra benden hiç bir şey'i saklamayacaksın."

"Tamam anneciğim."dediğim de ikimizde gülmeye başladım.

"İstersen bugün burada kal."

"Kalmayayım eve gitmeliyim."dedim ve ayağa kalktım.O da benimle kalktı.

"Nereye gidiyorsun ya daha yeni gelmiştin."dedi ve sinirlenmiş gibi bakmaya başladı.Daha fazla ciddi kalamadım ve gülmeye başladım,ben gülünce o da güldü.

"Geleli 4 saat oldu 4 saattir konuşuyoruz Irene...Çok oldu hadi ben gideyim."dedim ve kapıya doğru gittim.Kapıya geldiğimiz de sımsıkı sarıldım ve evden ayrıldım.

Eve geldim ve yukarı çıkıp yatağıma yattım.Kafam karışıktı,kalbim istediği yöndeydi ama kafam karışıyordu.Yarın çıkış hazırlıklarına başlayacaktım bu yüzden iyi uyumam lazımdı.Kendimi uykunun kollarına bıraktım.



Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldi.Özür dilerim hem az yazıyorum hemde geç atıyorum ama derslerime çalışmaya başladım.Şu son günlerde elimden geldiğince bölüm atacağım.Okul zamanı hafta sonu bölüm atabilirim belki...

Lütfen takipte kalın sizi seviyorum




Siyah🎶  Orkide 💭💭💭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin