"Ne!?" telefonu hemen kapadım ve Kai'nin yüzüne baktım.
"Ben yanına gidiyorum."
"Bende geleyim."
"Gerek yok." dedim ve hızla yanından ayrılıp eve gittim.
-----------------++++++++++--------------------+++++++++++++-----------------++++++
Giyinmiştim evden çıkacaktım.Hiç kimseye birşey demeden kafenin yolunu tuttum.Korkuyordum ne diyecektim Chanyeol'a nasıl yüzüne bakacaktım.Kafeye vardığımda derin bir nefes aldım ve gözlerim ile Chanyeol'u aramaya başladım.Chanyeol'u gördüğümde yavaş adımlar ile yanına gittim.Yüzüme bakmıyordu.
"Geç." dedi soğuk bir ses ile.
"Chanyeol ne konuşacağız."
"Ne o acelen mi var?"
"Ö-öyle d-"
"Ji-Eun... Herşeyi biliyorum."Titremeye başlamıştım.
"N-neyi?"
"Bedenini Kai'ye mi sattın!"
"Ne diyorsun Chanyeol?!"Ayağa kalktı bende onunla beraber ayağa kalktım.
" Madem Kai'yi seviyordun niye benimle sevgili oldun!"
"Chanyeol... Sen beni çok yanlış tanımışsın!" ağlamaya başlamıştım.Bileğimi tutup sıkıyordu.Kafedekiler ise bize bakıyordu.
"Evet seni çok yanlış tanımışım benide onun için öptün değişik davranıyordun anlamalıydım.Nasıl bir s*rtük olduğunu görememişim ."sonlara doğru kısık sesle söylemişti.
" S*rtük mü? Bu mu Chanyeol bana yakıştırdığın sıfat bu mu?!"
Cevap vermemişti veremezdide.
"Chanyeol,ben ilk defa birisini gerçek sevmiştim sence ben unnie'sinin sevgilisine göz dikecek birisimiyim!? Sana anlatmıştım herşeyi.Ve Chanyeol inanki bedenimi ona satmadım,ben öyle birisi değilim dün onlarda zorunlu olarak kalmak zorunda kaldım.Bugünde ona sadece yardım etmiştim.Senide kırdıysam özür dilerim."
Dedim ve yere çöküp ağlamaya başladım.
"Ağlama!"
"Chanyeol,git ne olursun!"
"Tamam bitti." dedi ve yanımdan hızla uzaklaştı.
~~~~~~~~~~~••~~~~~~~~~~~~••~~~~~~~~~~~~~~~~~~••~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saat 18:00Evde hazırlık yapıyorduk.Jessica unnie misafir geleceğini söyledi bizde bahçeye masa kurmuştuk.Odama çıktım ve giyindim.(Multimedia.) kendimi biraz toparlamıştım.Kapı'nın zil sesi ile kapıyı açmaya gitmiştim.Karşımda gördüğüm kişiler ile şaşırmıştım.
"Merhaba Kris oppa! ^°^" dedim ve bahçeye geri gittim.Chanyeol ve Kai'de gelmişti ama onlara selam vermemiştim.
Bahçedeki sandalyeye oturmuş boş boş yere bakıyordum.Telefonum çalıyordu dalgınlıktan açamamıştım.Bir mesaj gelmişti.
Jae Bum ^°^ kişisinden bir mesaj;
"Şimdi sahile gel."Evet bir bölüm daha bitti güzel olmadı biliyorum üzgünüm ^∆^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah🎶 Orkide 💭💭💭
FanficGözlerime baktı. Ellerimi tuttu. Gülümsedi. Gözlerinde kayboldum. Kulağıma eğildi. "Herşeyi herkesi geride bırakıp benim olurmusun?" dedin. Gözlerimdeki yaşlar yere döküldü hayatımın karar aşamasındaydım ya burada onunla kalacak umursamazca yaşayaca...