💎13.BölümxArtık benimsin...💎

34 7 16
                                    

1 Hafta sonra

1 hafta olmuştu,Jae-Bum okulda öğretmen olalı bazen sözle bana birşeyler ima edermiş gibi konuşuyordu ama devamını getirmiyordu.

Sonuncu dersteydik,bugün Chanyeol ile diğerlerine evlilik teklifi aldığımı anlatacaktım.Ders bittiğin de çantamı topladım ve başımı tutarak dışarı çıktım yanıma İrene geldi ve koluma girdi.

"Kanka iyi misin?"

"İyiyim."dedim ve zorlanarak yürümeye başladım.

"Revire gidelim istersen,kötü gözüküyorsun."

"Tamam ben giderim,sen vaktini benimle harcama."dedim ve birşey demesine izin vermeden aşağı kata revire indim.Kapıyı yavaşça açtım ve içeride hemşire var mı diye baktım.İçeride hemşire yoktu tam çıkıyordum ki birisi hızla kolumdan beni içeri çekti ve kapıyı kilitledi,ağzımı kapattığında korktuğum için atan kalp atışlarımı düzene sokmaya çalışırken ağzımı tutan kişiye baktım.

"Sakın bağırma."dedi ve elini ağzımdan çekti.

"J-Jae-Bum."

"Sen benimsin unuttun mu?"dedi ve üzerime yavaşça gelmeye başladı.

"H-hayır."dediğimde üzerime daha hızlı gelmeye başladı.Geri geri giderken sırtım soğuk duvara çarpınca içimden bir kaç küfür savurdum.Yumruğu ile dayandığım duvara vurdu.

"Yoksa Kai'nin mi oldun?"

"Ne saçmalıyorsun?Ben öyle kişilerden değilim."

"Senin için bu okula geldim ve bugün de benim olacaksın."artık dediği laflara dayanamadım ve onu göğsünden ittirdim.

"Yeter,senin yüzünden yaşamaktan soğudum.Sana seninle geleceğim dedim,Kai ile görüşmüyorum o artık nişanlı!"

"Peki ya Chanyeol?"gözlerim kocaman oldu Chanyeol'u nereden öğrenmişti?

"O-onu halletmeye çalışıyorum."beni kendine çekti.

"Halletmeye çalışmayacaksın,halledeceksin."

"Tamam bırak artık beni lütfen rahatsız etme..."dedim ve yere çaresizce bakmaya başladım.Dudaklarıma sıcak nefesini üfleyince öpmesine izin vermeden ayağına tekme attım.

"Sana dedim ki o bildiğin kızlara benzemem,seninle geleceğim dedim bana yaklaşmayı kes."dedim ve kapının kilidini açarak dışarı koştum.Gözlerim kızarıyordu,dışarı çıktığım da koşmaya başladım.Bir bedene çarptığımda,elimin tersi ile gelen gözyaşlarımı sildim.

Çarptığım kişiye bakmadan yürümeye devam edecektim ki çarptığım kişi beni kendine çekti ve saçlarımı okşamaya başladı.

"Benim yanım da ağlayabilirsin,ama sadece benim yanım da..."sonlara doğru sesi kısık çıkmıştı,sesinden kim olduğunu anlamıştım.Bu Kai'den başka kim olabilirdi ki?

Bir süre öyle kaldıktan sonra benim elimden tuttu ve arabasına bindirdi.Kafamı cama yasladım ve gözlerimi kısa süreliğine kapattım.

"Eve gidecektik ama bu halde gidebileceğimizi sanmıyorum,benim evime gidiyoruz ve sen bana ne olduysa anlatacaksın."

"İstemiyorum."dedim ellerim ile oynamaya başladım.

"Anlatacaksın."dedi ve bir elini saçlarından geçirdi.

"Hayatıma karışma hakkın olduğunu bilmiyordum."

"Herşeyi konuşacağız."dedi.Yolu izlemeye başladım.Aklıma revirdeki olaylar geliyordu ve sinirleniyordum.

Vardığımız da birşey demesine izin vermedim ve arabadan inip kapının önün de durdum.Yanıma geldi ve anahtar ile kapıyı açtı.

"Şimdi seninle herşeyi konuşacağız."dedi koltuğa oturunca.Karşısına oturdum ve yüzüne baktım.

"Benim anlatacak birşeyim yok."dedim ve çantam dan telefonu çıkarmak için yanıma baktım ama çantam yoktu araba da unuttuğumu anlayınca aramayı bıraktım.

"Lütfen anlatırmısın Ji-Eun,zorla yaptırmak istemiyorum."ofladım ve yüzüne doğru baktım.

"Sana anlatamam.Bunu anlatacaksam sadece Chanyeol'a anlatırım zaten.

"Peki ben sana herşeyi anlatırsam sende bana anlatırmısın."

"Tamam."

"Şimdi biliyorsundur belki ismini Jae-Bum..."

"Jae-Bum?!"dedim endişeli bir şekilde beni tehdit ettiğini öğrenmiş olamazdı değil mi?

"Jae-Bum bizim görüntümüzü bulmuş ve beni seninle tehdit ediyor eğer ben senden uzak durmazsam görüntüleri Krystal'e ve Chanyeol'a gösterecek."

"Ama...Jae-Bum beni de böyle tehdit etti..."dedim gözlerini gözlerime kenetledi.

"O zaman bizi oyuna getirdi."

"Peki şimdi ne yapacağız?"dedim çaresiz bir şekilde.

"Bilmiyormuş gibi yapacağız."

"Ama Jae-Bum beni başka bir ülkeye götürecek!"ağzımdan çıkanları sonradan fark ettiğim de Kai'nin yüzü gerildi.

"İzin vermem,o konuyu bana bırak ben halledeceğim kafana takma."dedi.

Gözlerime baktı.

Ellerimi tuttu.

Gülümsedi.Gözlerinde kayboldum.Kulağıma eğildi."Herşeyi herkesi geride bırakıp benim olurmusun?" dedin.Gözlerimdeki yaşlar yere döküldü hayatımın karar aşamasındaydım ya burada onunla kalacak umursamazca yaşayacaktım yada burayı terk edip eski hayatıma geri dönecektim.Ama ben o yola girmiştim bir kere artık pişman mı mutlu mu olmacağımı zaman belirleyecekti....

"Bu yolun sonunda eğer seninle olabilmek varsa...Ben bu yolda sorunları kafama takmadan yürüyeceğim."dedim ve gözlerine bakarak gülümsedim.

"Artık benimsin..."dedi kulağıma doğru ve geri çekildi.

İlk defa onun bu şekilde tebessüm ettiğini gördüğüm için bende ona daha içten gülümsedim.Elini yanağıma koyduğunda birden gelen cesaret ile yakasından tutup kendime çekerek öpmeye başladım...


Ama bu mutluluğun kısa süreceğini bilmiyordum...

Evet çok geç geldi.Özür dilerim :( ama bende vote gelmeyince üzülüyorum ve yazasım gelmiyor.Sizi seviyorum

Siyah🎶  Orkide 💭💭💭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin