"Ji-Eun!!!" diye bağıran kişiye şu anda cevap veremiyordum.Kolumdan hızla tutup birisi beni kendisine çekince kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı.Kokusundan kim olduğunu anlamıştım.Yavaşça kollarının arasından çıkmaya çalışmıştım ama saçlarıma düşen iki damla gözyaşı kaskatı olmama neden olmuştu.Hala çıkmaya çalışıyordum ama izin vermek yerine kollarını daha da sıkılaştırdı.
"Kai çekermesin kollarını kokunun üzerime geçmesini istemiyorum."
"Özür dilerim..." kısık bir sesle söylediğin de hızla göğsünden ittirdim ve yürümeye başladım.Arkamdan gelince sinirle ona döndüm.
"Bunu bana neden yapıyorsun Kim Jongin!"hiç cevap vermeden beni kucağına aldı ve arabaya oturttu.
Sürücü koltuğuna geçince kafamı cama yasladım ve dışarıyı seyretmeye başladım.
Elimi elinin içine aldı yavaşça sıktı.Elimi hızla elinden kurtardım.
Kafam cama dayalı iken konuşmaya başladım.
" Krystal unnie ile nişan yapacakmışsınız"
"Ah,şey o mu evet yapacağız."
"Sizde Chanyeol ile barışmızsın."
"Evet doğru olan buydu o yüzden."
"Bu gece bende kalırmısın?"
"Kalmak için bir sebebim yok."
"Sarhoşsun."
"Her sarhoş olduğumda sizde kalacağım diye birşey yok."
"Krystal ve Jessica nişan için konuşurlar.Hem sana birşey yapacak halim yok artık kardeşimsin biz bir aileyiz.Ben senin abin gibiyim artık."
"Tabiki de."
"Kalıyorsun o zaman."
"Tamam."dedim ve telefonum çaldı.
" Alo?"
"Seni almam lazım konuşmalıyız."
"Mesaj ile yazsan gelemem."
"Tamam."
"Görüşürüz." dedim ve telefonu kapadım.
"Kimdi?"
"Sanane." dedim ve lafı kestirip attım.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Eve geldiğimiz de içeri geçecek iken beni duvar ile arasına aldı.
"N-ne yapıyorsun?" dedim yüzüne bakamadan.Yüzü yüzüme fazla yakındı.
"Kalp atışından ölmeyeceğine eminsin değil mi?"
"Bırak beni." dedim ve kolunun altından kaçtım.
"Yatak odasında yatabilirsin ben salonda yatacağım.""Peki." dedim ve yatak odasına girdim.Kai neden böyle yapıyordu daha bir kaç saat önce kavga etmiştik ve ben onun yüzünden bayılmıştım.Ne yapmaya çalışıyordu?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gecenin bir yarısı kapı çaldığın da uyanmıştım ama kalkmıyordum yerimden,Kai'nin ayak seslerini duyduğum da içimi bir korku sarmıştı.Kai kapıyı açtı ve beni kolumdan tuttuğu gibi kullanılmayan tuvalete götürdü.
"Sehun ve Vivi gelmiş.Eğer Sehun senin burada olduğunu görürse,Chanyeol ve Krystal'e söyler.Sesini çıkarma ve burada kal."dedi ve kapıyı kilitleyip çıktı.
Anlaşılan yine tüm geceyi burada duvarda çökmüş bir şekilde geçirecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah🎶 Orkide 💭💭💭
FanfictionGözlerime baktı. Ellerimi tuttu. Gülümsedi. Gözlerinde kayboldum. Kulağıma eğildi. "Herşeyi herkesi geride bırakıp benim olurmusun?" dedin. Gözlerimdeki yaşlar yere döküldü hayatımın karar aşamasındaydım ya burada onunla kalacak umursamazca yaşayaca...