Kris'in burada ne işi vardı?Jae-Bum ile arkadaş olabilme ihtimali?
"Ben gidiyorum." dedi ve oturduğu yerden kalktı.
"Jae-Bum ben sonra geleceğim." dedim ve Kris'in arkasından gittim.Benim geldiğimi anladığın da adımlarını hızlandırdı.
"Kris oppa lütfen dur!"dedim ama umursamıyordu bile.Kolundan tuttum ve bana çevirdim.
" Beni dinlemek zorundasın."
"Chanyeol'u kandırmaya utanmıyormusun?"
"Kandırmadım...Jae-Bum benden sevgilisi olmamı istiyor Kris oppa herkese böyle söylüyor bana platonik."
"O zaman sende izin verme."
"Yapamam.Beni ne ile tehdit ettiğini de söyleyemem."
"Merak etme Chanyeol'a söylemem,ama dediğin gibi değilse o zaman Chanyeol'a anlatırım.Bu olayı çabuk kapat." dedi ve beni umursamadan gitti.
Jae-Bum beni oyuna getirmişti.Kris'in Jessica'nın sevgilisi olduğunu biliyordu.
Hızlı adımlarla eve gittim.İçeri girdiğim de Jessica unnie yüzüme bakmıyordu.Bu kadar çabuk söylediğini düşünmüyordum.
Yavaş adımlarla merdivenden yukarı çıkacakken arkadan gelen ses ile yerimde kalmak zorunda kalmıştım.
"Dün geceden beri neredesin sen?"
Arkamı döndüğüm de Jessica unnie kollarını birbirine bağlamış benden cevap bekliyormuş gibi bakıyordu.Birden gelen cesaret ile bir yalan uydurabilmiştim."Kai oppa beni Irene bıraktı,İrene'de kalacağıma söz vermiştim de."
"Krystal çok kırıldı,üstünü değiştir nişan için kız kardeşler olarak konuşacağız."
"Tamam unnie."dedim ve yüzüme zor da olsa bir gülümseme koydum ve yukarı odaya çıktım.Kapıyı kapattım ve kapıya dayandım.Artık kilitlemeyecektim o gün aklıma geliyordu.
Şimdi ne yapacaktım?Kai ile olduğum her gün herşey daha çok zorlaşıyor du.
Belki de gerçekten nişan daha iyiydi?
Kalktım ve duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra kıyafetlerimi giydim.
Aşağıya indiğimde Krystal ve Jessica unnie ellerinde ki dergilerden birbirlerine nişan için birşeyler gösteriyorlardı.
Krystal beni fark ettiğim de eli ile gelmemi işaret etti.Yanına gittim ve bana elin de ki dergiden gösterdiği elbiseye baktım. Bu benim ona hayalim de ki anlattığım nişan elbisesiydi.
"Güzelmiş unnie."dedim ve yanına oturdum.
"Nişandan önce kafa dağıtmak için kamp falan yapalım diyorum sizce?"
"Gerek yok unnie."deyip kestirip attığım da Krystal unnie bana kaşlarını çatarak baktı.
"Bu benim nişanım ve herşey güzel olsun istiyorum."dedi ve Jessica unnie'ye döndü.
"Çok güzel bir fikir."dedi ve telefonunu çıkarıp Kai'yi aradı.
"Aşkım biz nişandan önce kafa dağıtmak için kamp yapmaya karar verdik.Sen bizimkilere söylersin.Bu arada ne zaman annene gideceğiz?"
Kai'nin cevabını duyamamıştım.
"Peki ben giyiniyorum."dedi ve telefonu kapadı.
Bizim meraklı bakışlarımıza karşı konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah🎶 Orkide 💭💭💭
FanfictionGözlerime baktı. Ellerimi tuttu. Gülümsedi. Gözlerinde kayboldum. Kulağıma eğildi. "Herşeyi herkesi geride bırakıp benim olurmusun?" dedin. Gözlerimdeki yaşlar yere döküldü hayatımın karar aşamasındaydım ya burada onunla kalacak umursamazca yaşayaca...