7 gün sonra
Bugün nişan vardı ama Kai'nin annesi kalp krizi geçirdiği için evde kendi aramızda söz kesecek ve yemek yiyecektik.Jessica unnie ve Krystal unnie yemek yapıyordu bende telefona bakıyordum.
"Hadi Ji-Eun git giyin gelecekler biraz sonra."dediğin de telefonumu masaya bıraktım ve yukarı çıktım.
Giyindiğim de aşağı indim,Krystal unnie'nin hatırı için bugün çocuksu şeyler giymeyecektim.
Masa da ki telefonumu alırken Jessica unnie şaşırarak bana baktı.

"Ji-Eun sen çok güzel olmuşsun,artık böyle elbiseler giymelisin."
Kris oppa'nın taklidini yaparak konuşmaya başladım;
"Tarzım değil."Jessica unnie bana iğrenerek baktı.
"Birdi iki oldular."
"Evlenince ne yapacaksın unnie?"dedi Krystal aramıza girerek.Yüzümüze bakmıyordu,nişanı bu şekilde yapacak olmamız onu kırmıştı.
Jessica unnie Krystal'e yaklaştı ve onu gıdıklamaya başladı.
"Onu da o zaman düşünürüm."dedi ve gıdıklama ya devam etti.Onları takmayarak telefonumu aldım ve salona gittim.Bu akşam fazlasıyla yorucu geçecekti.
Krystal unnie yarım saat sonra yanıma geldi ve karşım da durdu.

"Nasıl olmuşum Ji-Eun?"
"Ç-çok güzel olmuşsun unnie."dedim.Evet çok güzel olmuştu,ortanca olmanın şansımıydı?Ama Jessica unnie'de çok güzeldi.Peki ben neden güzel değildim,ben yeteneksiz,çirkin bir kızdım...Birde Kai'nin gerçekten beni sevdiğine inanmış olmam çok aptalcaydı.
Jessica unnie'de yanıma geldi ve önümde durdu.

"Çok güzel olmuşsun unnie."dedim ve ona elimle kalp yaptım.Galiba Jessica'yı Krystal'den daha çok seviyordum...Jessica unnie bana çok içten davranıyordu...fazlaca
Kapı çaldığında kapıyı açmaya gittim açtığım da yüzüm de bir gülümseme olmuştu.Kris,Kai ve Chanyeol vardı ama gözüm Chanyeol'da kalmıştı.



Onları içeri aldım ve Chanyeol'un yanına oturdum.
"Çok güzel olmuşsun Ji-Eun."dedi kulağıma eğilerek.
"Sen de çok yakışıklı olmuşsun."dedim.Kolunu omzuma attı.
"Hadi o zaman yemeğe geçelim."dedi Jessica unnie ve masaya oturdu.
Chanyeol'un elinden tuttum ve masaya oturttum.
"Bak Chanyeol bunu ben yaptım."dedim ve kendi yaptığımdan tabağına koydum.
"Bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyordum sevgilim."dedi ve yanağımı öptü benim takıldığında tek nokta sevgilim'i vurgulu söylemesiydi.
Yemekten sonra kapı çalınca kapıyı açtım.f(x) ve EXO üyeleri vardı.Onlarıda içeri aldıktan sonra Kai'nin annesi ayağa kalktı ve Kai ile Krystal'in ellerinde olan yüzüklerin bağlı olduğu ipi kesmek için makası eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah🎶 Orkide 💭💭💭
FanfictionGözlerime baktı. Ellerimi tuttu. Gülümsedi. Gözlerinde kayboldum. Kulağıma eğildi. "Herşeyi herkesi geride bırakıp benim olurmusun?" dedin. Gözlerimdeki yaşlar yere döküldü hayatımın karar aşamasındaydım ya burada onunla kalacak umursamazca yaşayaca...