Farkas Léna
25
Budapest
Egyetemista és felszolgálóAmikor az utcán elmegyek egy olyan ember mellett, akiről lerí a boldogság, néha elgondolkodok nekem ez miért nem adatott meg. Helyette kiskoromtól kezdve hallgathattam a szüleim veszekedését egymással és sokszor velem is.
Sosem éreztem, hogy engem is úgy szeretnek, mint más gyerekeket a szüleik.
Többször kellett tűrnöm a verést és a szidalmazást is, ami csak fokozta bennem a fájdalmat. Édesapám az alkohol rabja lett, ami teljesen kifordította önmagából. Ennek eredményeképp anya is elkezdett inni, bár voltak olyan időszakok, mikor mindketten józanok voltak. Ez általában hétköznap volt, hiszen a munkahelyen nem tűrték volna jó szemmel a tudatlan állapotot.
Én pedig mehettem iskolába egyedül minden egyes nap, ahol inkább menekültem a problémák elől. Nem akartam hazamenni...Anyám, mikor betöltöttem a 18-at, megváltozott. Elkezdett irántam őszintén érdeklődni. Valószínűleg bűntudatot érezhetett.
Apám közölte, hogy jó lenne, ha dolgoznék, mert nem akarja a végtelenségig eltartani a felnőtt lányát.Így esett meg, hogy már 6 éve Budapest belvárosának egyik legjobb szórakozóhelyén vagyok pultos és felszolgáló, hiszen valamiből el kell tartanom magamat. Amióta elköltöztem otthonról, Pest belvárosában élek egy nagyobb ötödik emeleti panellakásban.
Nem akartam úgy végezni, mint a szüleim, ezért jelentkeztem az ELTE jogász karára, ahol már az alapképzésemet lassan el is végzem; már csak a jövő évtől induló mesterképzés van hátra.
Az egyetemnek hála együtt tanulhattam a legjobb barátnőmmel, Zsófival. Anno osztálytársak voltunk a középiskolában. Vele meg tudok beszélni minden problémámat és mindig meg tud nyugtatni a kedves szavaival.
Ő az idén már Bécsben tanult, mert volt egy lehetőség és ezt ki is használta. A kapcsolatunk viszont egyáltalán nem romlott meg.
Van egy csodálatos barátja, Ádám, aki válogatott futballista és őrülten szereti a barátnőmet.Egyedül élek lakásomban és próbálom fenntartani magamat, tehát a munka mellett alig van időm másra. Gondolok itt például a szerelemre.
Eddig egy huzamosabb ideig tartó kapcsolatom volt, de az ilyen se veled, se nélküled volt és már egy éve, hogy annak véget vetettem.Magányomban sokszor rámtörnek az emlékek, amiket otthon éltem át és megmondom őszintén nem szívesen gondolok vissza. Úgy érzem menekülnöm kell a múltamból, csak épp azt nem tudom, hová...
További szereplők:
Szalai Ádám
Bitó Zsófia
Nagy Ádám
Dzsudzsák Balázs
Farkas Lénárt
Farkasné Aranyosi Angelika
Kovács Zoltán
Ózsváry Vivien
Szamosi Fanni
Auerbach Máté
Sziasztok Drágáim!
Tudom egy időre szüneteltettem ezt a könyvet, de ennek oka van... Túl sokat vállaltam magamra és nem gyõztem minden könyvemet idõben frissíteni.
Most viszont itt vagyok egy újra és remélem, elnyeri tetszéseteket.
Hamarosan érkezem az elsõ résszel.Millió puszi & ölelés ❤❤
YOU ARE READING
𝐌𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 ~ 𝐒𝐳𝐚𝐥𝐚𝐢 𝐀́.
FanfictionSzalai Ádám. És ezzel még sokat is mondtam...