Ekhem, to tak zostałam nominowana przez _Elza_7
1. Dobrze to byłoby mniej więcej tak:
Babcia stoi przy zlewie i zmywa garnki. Z ciekawości wyjrzała przez okno, ponieważ nigdzie nie mogła znaleźć swojego męża. Patrzy, a on stoi przy płocie i ''podrywa''- jak to uznała babka- sąsiadkę. Ze zdenerwowania wzięła pierwszą lepszą rzecz, w tym przypadku kapcia. Wybiegła z domu w staruszkowym tempie, wykrzykując:
-Ty flądro! Gdzie ty mi męża podrywasz?! Ty kobieciarzu! Teraz ci się na podrywy wzięło?! Tak?! Kolacji nie dostaniesz!- dobiegła do niego i zaczęła bić go po głowie kapciem.
-Ale Halyna! My tu tylko o sprawach w sąsiedztwie rozmawiamy! Au! Halyna! No weź ty tego kapcia! Halyna!- próbował się bronić, ale przed wściekłą kobietą nie ma co. Zaczął uciekać z pomocą laski, bo kulał na jedną nogę. Halyna była nieustępliwa, niepowstrzymana i wku@#!ona.
The End
Heh takie coś mi wyszło. Biedny dziadek. xD
2. Prawdopodobnie spoliczkowałabym się, pewnie okazałoby się, że miałam halucynacje po żelkach. Jak by to była prawda to otworzyłabym sklep z odświeżaczami powietrza bo byłyby bardzo potrzebne. No co trzeba sobie radzić. Nie?... Dobra, nieważne. Jedziemy z kolejnym pytaniem.
3. Taaaaak
4. Poprosiłabym o szkolenie.
5. *próbuje upchać żelki do buzi, ale cała torba nie wchodzi* Nieeeee, ja jestem żelkofilnem nad wszystkimi żelkofilami. Jestem też herbatofilem ( autokorekta chciała mi wstawić germanofilem) i to chyba tyleeee w temacie herbaty i żelków. O! Jestem też Pepsifilem, więc tak ten no. *szeptem* Jest tego jeszcze wiele, ale ciiii.
6. Trochę tak jak taka jedna moja ''koleżanka'' z klasy. Justyna wiesz o kim mówię imię zaczyna się na A.
7. To będzie takie 9.9/10 ;3
8. Nie, ale to sobie wyobraziłam. Przez ciebie będę mieć koszmary w nocy i nie będę mogła spać tak jak dzisiaj. Lodówka się wyłączyła po północy jak byłam w korytarzu i dostałam świra, chyba za dużo żelków przed snem.
9. Ok to ja nominuję randomowe osoby, dokładnie:
CiniBee
Justyneu
Pandaalbonieda
anus-cancer
Ps. Przepraszam jakby coś było niejasne w tym rozdziale. Po prostu za dużo żelków i ciasta na śniadanie.
X3
CZYTASZ
Shitposty Lisiczka
RandomTytuł mówi sam za siebie. Rysunki zostały przeniesione do ,,Prawdziwy Artbook Lisicy". Kolejny zapychacz typu shitposty. Nominację i bla bla bla. Jestem bardzo leniwa. x3 Jakby co okładka by me ;3 (Welll tych nominacji nie ma tu aż tyle, prędzej zna...