Ja sobie puszczam muzykę na słuchawkach, na telefonie, na YT. No i akurat ta kochana aplikacja postanowiła się zaciąć, a ja jak to ja miałam muzykę na maksa. Dźwięk się zaciął, chyba każdy wie jaki to jest straszny (w sensie ała moje z uszy) dźwięk tak dostałam zawału. Ale nie po to tu jesteście, zostałam znowu nominowana przez alexice96
Zaczynajmy! *pseudo entuzjazm*1. Meh, nie wiem mam dużo ulubionych filmów. Chyba będzie to ,,Kapitan Ameryka: Wojna Domowa''. Kocham go pod każdym względem, ujęć, aktorów jacy w nim wystąpili i można by tak jeszcze długo to wymieniać.
2. Sporo tego, nie umiem się zdecydować. Jednym z moich ulubionych bohaterów jest Alexei Romanoff z książki ,,Czarna Wdowa na zawsze czerwona''
3. Rysowanie, a jak to się zaczęło to nie pamiętam. Chyba tak bardziej to w czwartej klasie podstawówki chyba, powtarzam nie pamiętam. Nooooo x3
4. Emmmmm, a co się do seriali zalicza?
5. Ostatnio to jakoś bordowy, czerwony, czarny, biały i ciemno zielony. Gdzieś tam może jest jeszcze szary.
6. Nie wiem, obie rzeczy kocham tak samo. Wait, wiem! Słuchanie muzyki! *gdzieś bardzo głęboko w duszy robi facepalm, a z zewnątrz autorka wygląda jakby wygrała życie* he he.
7. Slytherin, jestem wredna i po prostu lubię ten dom.
8. Z Eddsworld, które są z ciekawą fabułą, bez błędów i z miarę dobrze dialogami zapisanymi. Nie mówię oczywiście, że moje to są jakieś cuda, bo to rak jak każdy rak. Wiem, to nie ma sensu... chyba. Nie jestem do końca pewna.
9. Czytania w myślach oraz możliwość zmienia wspomnień innych na swoją korzyść. To byłaby przydatna umiejętność.
10. Heh nominuję tylko cztery, bo tak. Będę zła. Oto one:
MeinuDemon
Shadow_Twelve
Justyneu
CiniBee
Tak poza tym to ktoś jeszcze ma nr 4 w dzienniku?
~Narka
CZYTASZ
Shitposty Lisiczka
AcakTytuł mówi sam za siebie. Rysunki zostały przeniesione do ,,Prawdziwy Artbook Lisicy". Kolejny zapychacz typu shitposty. Nominację i bla bla bla. Jestem bardzo leniwa. x3 Jakby co okładka by me ;3 (Welll tych nominacji nie ma tu aż tyle, prędzej zna...