☄️14.rész☄️

289 18 9
                                    

Tudom rég volt rész amit sajnálok is...De megpróbálok részt hozni nektek 💗

    ------Jacob szemszöge-----
-Tán nem tetszik amit épp csinálok?-villantottam neki azt a bizonyos "perverz" mosolyomat. Mivel látszott rajta, hogy tetszik neki. 😏
    ~5perc múlva~
Még mindig ugyan abba a pózba vagyunk amibe eddig. (Kate alul én pedig fölötte)
-Ma nem lesz koncert?-kiváncsiskodott, de láttam a szemébe, hogy azért reménykedik.
-Nem, ez a nap a miénk!!!-és leszálltam róla, mivel kéne egyet zuhanyozni. Ahogy beértem a fürdőbe gyorsan leszedtem a ruhámat magamról (ha nem baj nem részletezem /iró) elkeztem zihanyozni, közbe egy kicsit de nagyon kicsit dudólásztam. Remélem nem hallotta meg Kate mert akkor ezzel piszkálna...De..hallottam ahogy kinyílik a furdő ajtaja gondolom Kate lehet az, ezért elmosolyodtam de nem szoltam neki had érezze azt, hogy nem hallottam. Mivel a zuhanyzással gyors vagyok, most se volt másképp. Ezért elzártam a csapokat (milyen logikus😂) A türcsimért kikellet nyulnom mivel az nem volt bent, de az alsóm is ott volt úgyhogy egybe behúztam magamhoz. De azért a türcsit még magamra tekertem caak, hogy egy kicsit hülyítsem Katet. Nagyon szeretem, de attól egy kicsit csak szabad hülyéskedni vele. Ahogy kiléptem a zuhany kabinból láttam, hogy Katenak csukva a szeme. De ahogy meglátta, hogy "csak" türcsi van rajtam. Látszott rajta, hogy megkönyebül.
-Asszony, miért nem mondtad, hogy bent vagy? Akkor nem kellet volna a türcsimet felvenni-mondtam perverz mosolyal, de belül szakadtam a röhögéstől. Mivel Kate olyan fejet vágott mint aki szellemet látott. A szeméből letuttam olvasni, hogy kezd dühös lenni és nem sok kellet neki, hogy kiabáljon vagy kirohanjon.
-Nem akartalak pucéran látni! Meg amúgy is csak megakartalak leckésztetni, mert te is ezt tetted velem-mondta büszkén. Mivel azt hitte, hogy sikerült megleckéztetnie de ez nem igaz. Elkeztem közeledni felé...
-Nem is úgy csináltad ahogy én. Mert én még be is mentem hozzád a zuhanyzóba te pedig nem.-Na ekkor már melette voltam, megfogtam a derekát közel húztam magamhoz, eltürtem egy kósza hajtincset és érzékien megcsókolta. De ő se habozott egyből visszacsókolt. De leszedtem óvatosan magamról a türcsit, hogy ne vegye észre és szerintem sikerült is 😄 Mivel ő azt hitte, hogy most tök pucér vagyok ezért a csókja is megváltozott olyan...olyanra mint aki félne. Nem értem mitől fél. Mert még csak 14 évesek vagyunk és nem akarom, hogy megtörténjen. Az igaz, hogy Kateval akarom elveszíteni azt bevallom, de nem most. Sajnos elkellet válnunk levegő hiánya miatt. Kate egyből sarkon is fordúlt, hogy kimenjen de nem jött neki össze mivel visszarántottam. De mielőtt visszarántottam felrángattam magamra a pizsi gatyám. De még így is láttam, hogy megvan ilyedve, a szemét egyből becsukta. Én erre csak elmosolyodtan.
-Kate tán félsz?? Vagy mi??-kérdeztem mosolyogva. de tudtam, hogy miért de nem akartam vele tudatni, hogy tudom.
-Jacob a türcsidet felvetted?-még mindig csokott szemmel mondta. Még mindig azt hitte pucér vagyok de nem. 😂
-Nem mindegy, hogy most vagy később látsz így?-kérdeztem tőle mosolyogva de egybe még is olyan perverzen. Erre ő csak megrázta a fejét de láttam, hogy elmosolyog is majd felnevetett. És...és..dobpergés!!!! Kinyitotta a szemét. Én kaptam is az alkalmat egyből felkaptam és a popsiát keztem el fogdosni mert awww. olyan jó segge van. Ő a hajamat birizgálta és a lábát a derekam köré fonta. Így folytattuk a csókunkat, a nyakát is elkeztem csókolgatni ahogy hallottam tetszett neki, mert nyögdécselt 😏😏
Ahogy kiértünk a fürdőből nekinyomtam a falnak de még mindog tartottam a kezembe. És éreztem, hogy kezd felállni, persze most kell beindulnom. 😥
  ~Pár perc múlva~
Kate már fehérneműbe van előttem...na így mégnehezebb kontrolálni magam. A teste az annyira jó. De féken tartottam magam, amennyire csak bírtam. Nem tudom medig fogom ezt bírni így, de nem szeretném eröltetni ezt az egészet+még én se nagyon szeretném ezt ilyenkor. Igaz sokan ilyenkor veszítik el, de én nem akarok azok közé tartózni...

Szóval itt a 14.rész egy kis kihagyás után. Nagyon szépen köszönöm az 1k megtekintést elképesztő!! 😱❤ Ezért most egy hosszabb részt, hoztam mára, de ha gondoljátok akkor írhatnék ennek az örömére lehetnének részmaratonok. Írjátok meg komiba, hogy jó ötlet-e meg hogy a 15.rész ki szemszögéből legyen

Life with Jacob Sartorius Where stories live. Discover now