----Jacob szemszöge----
~délután...~
Délután 2 van. És nem csináltunk semmit se Kateval mivel nagyon meleg van. Így csak az ágyon feküdtünk és fogtuk egymás kezét, meg se szólalt egyikőnk se. Ahogy egymás kezét fogjuk egyszercsak elkezdem mosolyogva nézni és arra gondolok, hogy nem akarom soha se elengedni a kezét...De mi lesz ha mégis elkell engednem?? Erre a gondolatomra eltünt a mosoly az arcomról. Amit Kate észre is vett.
-Jacob mi a baj?-egyből felült, és ráült a csípőmre, nekem egyből egy perverz vigyor terült ki az arcomon.de az a szomorú perverz vigyor(😂)-nem jó így látni az kis cuki pocakosom.-ekkor elengedte a kezem és a polóm alá nyult, a pocimhoz-erre még akaratom ellenére is elmosolyodtam. Hogy lehet valaki ennyire de ennyire édes. Nade ne áradozzunk erről majd később ☺
-Kate kérdezhetek valamit?-kérdeztem szomorúan, de még is mosolyogva.
-Persze, de mondd mert megilyesztesz..-mondta aggódóan. Az én barátnőm a legjobb. 😏😏
-Mi lesz velünk ha nem leszünk együtt? Ha én elmegyek koncertezni? Ha már kiszeretünk egymásból??-tettem fel neki a kérdéseket egymás után neki, de már kezdett megtörni. Nem sok kellet, hogy elsirja magát.
-Jacob mi....mi....mi nem vagyunk együtt...-mondta egy könycsepp kiséretével. Miaz hogy nem vagyunk együtt?? Na basszus...nem kérdeztem meg tőle, hogy lesz-e a barátnőm, hogy lehetek ilyen balfasz? Ezt gyorsan megbeszèltem magammal.
Egy kicsit vaciráltam de meg kell tennem ezt a lépést. Felültem...Kate megkértem, hogy szálljon le rólam (mert még rajtam ült)....felálltam.....és kisétáltam az ajtaján...ahogy az ajtóhoz értem visszapillantottam Katera láttam, hogy nagyon meglepődött és már potyogtak is a könnyei. Ahogy kiértem a szóbából, halottam ahogy kiabál magával...
-Hogy lehetek ilyen barom?? Miért kellet elmennie??-kiabált...és most nekem görűlt le egy könnycsepp az arcomon. Majd olyan 3perc múlva beléptem a szobájába, egy szál rózsával a kezembe. Hogy honnan van rózsám?? A folyosón voltam és ott volt egy vázában, gondolom ilyen esetekre. De ki lenne ilyen gyökér mint én, hogy elfelejti megkérdezni attól a lánytól akit legjobban szeret, hogy lesz-e a barátnője? most a közös szobánk előtt állok...de félek, hogy elküld vagy ami rosszabb valamit csinált magával...végül kopogtam...
-Ki az??-szipogott. Nem válaszoltam csak benyitottam, ahogy meglátott egyből felpattant és szólásra nyitotta a száját. Gondolom kiabálni akart. Ahogy meglátta a rózsát a kezét a szája elé kapta. Én meg csak mosolyogtam és letérdeltem elé.
-Kate Hill lennél a barátnőm??-(Kate Hill a teljes neve) kérdeztem mosolyogva és a rózsát feléje nyújtottam.
-Hmmm...-kezdett el gondolkodni. Gondolom csak az agyam szeretné húzni. Habár ezt most így nem tudom.
-Kérlek Kate tudom hülye voltam de most biztos vagyok magamba-kérleltem...
-Iggeeen....leszek a barátnőd-kivette a kezemből a rózsát. Én egyből feláltam, az én hercegnőm egyből a nyakamba ugrott, éreztem a könnyeit, hogy folynak le. Ezért egy kicsit eltoltam magamtól és egy érzéki csókot leheltem ajkára. Már vagy két perce csókolózunk. Levegő hiánya miatt elváltunk és akkor megszólalt.
-Szeretlek-mondta s megcsókolt
-Mindennél jobban-mondtam két csók között. A csókcstánk elég sokáig tartott mivel egy kis köhigcsélés zavarta meg. Tony volt a menedzserem. Mi gyorsan elváltunk egymásból és le tettem Katet.
-Jacob gyere beszélnünk kell!-mondta Tony elég nyugtalanítóan. Nem tudtam miről lehet szó. Kihívott a folyosóra..ugye nem Kateval van baj. Vagy...vagy a kapcsolatunkal..Remélem nem.
-Figyelj Jacob az a helyzet, hogy Kateval szakítanod kell. Mivel az újságírók úgy tudják, hogy Sophia a barátnőd.-mondta, én meg egyből le is fagytam. Mert hisz most kérdeztem meg, hogy lesz-e a barátnőm és már szakítsak is vele??
-Tony figyu, most lett hivatalosan is Kate a barátnőm...-kezdtem bele de Tony közbeszólt
-Hogy értve??-értetlenkedett ami azért van mert nem hallgatott végig.
-Hallgas végig.-mondtam neki
-Rendben-értett egyett.
-Na szóval most kérdeztem megtőle, hogy lesz-e a barátnőm mivel ezelőtt teljesen megfeletjeztem rola. Vagyis arról, hogy nem kérdeztem meg tőle. Szóval sajnálom de nem fogok szakítani vele.-mondtam magabiztosan Tonynak....😻Naszóval itt a következő rész! Ez is hoszabb lett teli izgalmakkal. Hogy tetszett? Komiba várom, hogy ki szemszögéből írjam a következőt.😻
YOU ARE READING
Life with Jacob Sartorius
FanfictionKate vagyok egy Kanadai lány. Ha nem történik meg ez a beszélgetés akkor nem tudnám, hogy milyen ha 1000+1 pillangó repked a hasamba. Ha érdekel, hogy mitörténik Kateval akkor kezd el olvasni..❤️😊 Sajtos Pitypang 🧀🌼