😴6.Rész😴

531 32 3
                                    

$Ahogy igértem hamarabb lesz rész$

Mikor ellöktem magamtól, Jacob csak annyit mondott aki hívta az a volt barátnője és nem jelent neki semmit. Semmi aha akkor miért az a neve, hogy édes? Nem is nagyon érdekelt már inkább kiküldtem hagy legyek egy "kicsit" egyedül. Ahogy kiment én rávetődtem a telefonom képernyőjére és megnéztem, hogy mikor is lesz a YouTube következő rendezvénye na hát vajon mikor hát holnap és szinpadi szereplésem is van nem is egyszer de mindegy a részletekbe ne menjünk bele. Ahogy tudtam szaladtam le anyához, hogy eltudjam neki esélni ezt az egészet..Jacob jött vele szembe nem értette, hogy most mivan? Egyszer sírok most meg már kidurranok a vidámságtól!! Ezért feltett egy igen furcsa kérdést amire nem igazán száítottam.-Mivan Kate tán egvan??-mondta, s kacsintott egyett..Megforgattam a szemem, hogy miért..? Anyával megbeszéltem elvisz holnap, és Jacob is jön mert a meghívottak listáján szerepel :/ Este nem nagyon történt semmi csak annyi, hogy fél11 körül tudtam elaludni mert annyire, izgatott voltam.
----Reggel----
Reggel a telefon csipogása előtt keltem fel gyorsan elkészültem és már indulhatunk is volna ha Jacob nem egy életen át csinálná a haját. Mikor beültün a kocsiba anya kérdésekkel bombázott..
-Kate nem szeretnéd, hogy bemenjek? Tudsz vigyázni magadra? Jézusom, ennyi ember előtt fogsz szerepelni ne tartsak veled? Jacobbal ugye még együtt vagytok? Nem csináltatok semmi hülyeséget ugyeee?-mondta addig még oda nem értünk a helyszinre.
Erre nem tudtam már válaszolni mert, már meg is érkeztünk. Gyorsan elköszöntöm anyától és a bejárathoz igyekeztem akiket ott láttam majdnem elájultam jézusoom Loren Gray, Cameron Dallas, Max and Harvey, Lisa and Lena, Magcon is ott volt meg még sokan mások. Jacob megragatta a kezem és oda vezetett a srácokhoz akkikel lepacsizott.
-Ő itt Kate a BARÁTNŐM-emelte ki a barátnőm szócskát Jacob
-Sziasztok-köszöntem és intettem
-Szia-köszöntek egyszerre a többiek
-Ha ő a barátnőd akkor, én Hello Kitty vagyok. Egy ilyen szép lány nem pont veled jönne össze...-sziszegte Cam
-Nem vagyok a barátnője. Jacob már egy ideje a szingli világát éli-kacsintottam.
Erre mindenki kérdőn nézett rám, de nem nagyon zavart. Ekkor megláttam őt nem mást mint Brandon Rowlandot wow élőbe még helyesebb. Brandon és én egymást néztük ez viszont Jacobnak nem nagyon tetszett így elém lépett és mondta, hogy ideje lenne bemenni Bran az egyik oldalamon, Jacob pedig a másikon...szupi. Mindenkivel elég jól kijöttem, Brandonnal pedig nagyon jól egy embernek viszont nem tetszett aki nem más mint Jacob. Viszonylag gyorsan eltelt ez a rendezvény :) eléggé kifáradtam, de megérte pont hívtam volna Anyát, mikor Jacob megálított.
-Hogy érteted azt, hogy a szingli világát élem? Ugye nem akarsz lecserélni az egyik haveromra (Brandonra) ? -kérdezte idétlenül
-Remélem tudod mit jelent az, hogy szingli. Hát Brandonnal elég jól kijövünk de csak ma ismertem meg és ha lenne is valami köztünk az nem tartozna rád.-mondtam a szemöldökömet felvonva.
-Én szeretlek jobb hogyha ezt tudod, nem szeretnélek elveszíteni.-mondta majd megcsókolt. Esélyem se volt ellökni magamtól mert jóval erősebb, ez a csók sokkal másabb volt mint a többi ebbe benne volt az, hogy szeret, nem akr elveszíteni meg stb..
Eközbe megérkezett anya is (közbe dobtam neki egy üzit) az út csönbe telt mivel fáradtak voltunk meg Jacob is gondolkozott valamin úgyan úgy ahogy én. A csöndet anya törte meg.
-Milyen volt a rendezvény?-kérdezte mosolyogva.
-Nagyon jó volt.-válaszoltunk egyszerre, amin mindenki meglepődött
Mikor hazaértünk késő volt, ezért csak vacsiztunk és mentünk is fürdeni..Készültem aludni de Jacob jött be a szobába, hogy beszélni akar.
-Beszélni szeretnék...-mondta
-Muszály most? Ilyenkor?-mondtam s ásítottam neki egy kamut.
-Igen muszály, mert ami ott történt azt meg kell beszélnünk
-Jó-sóhajtottam- Szeretlek és nem akarlak elveszíteni, Brandonnal meg csak haverok leszünk nem lesz semmi komolyabb csak a tiéd vagyok. A többit holnap mivel teljesen elfáradtam-adtam neki egy utolsó csókot
-Na ezt akartam hallani cica, remélem is és én is szeretlek. Aludhatok ma veled?-kérdezte, s megpuszilt. Erre a válaszom annyi volt, hogy behúztam az ágyba.
-Jó éjt cica-megpuszilt és jó szorosan átölelt
-Jó éjt manóm-én is átöleltem és így aludtunk el
  Mindenkibe felmerülhet a kérdés "Jacob miért van Kateeknel?" Jacob szülei elutaztak és a Hill családra bízták Jacobot!
$Sziasztok, itt is van a következő rész. Most hamarabb. Holnap hétfő és nekünk nem lesz suli, ezért gondoltam holnap hozok kettő részt is. Addig is remélem ez tetszett$

Life with Jacob Sartorius Where stories live. Discover now