💜36.rész🤷🏼‍♀️

46 3 0
                                    

De ekkor kopogtak mi azonnal szét rebbentünk egymástól. Hálistennek elég gyorsak voltunk mert az ajtó szinte azonnal kivágodott és hát egy csaj lépett be rajta. Kellett egy kis idő még fel ismertem a csajt és nem más volt mint Jenna. Fhuu ez a csaj szebb mint képeken.
-Jacob baba-förmedt a fiúra aki ijedt tekintettel nézte a lányt-ki ez a..-nézett rám és végigmért majd folytatta-ribi?-itt felment bennem a pumpa. De inkább csöndbe maradtam mert annak nem lett volna jó vége ha megszólalok inkább csak a fiúra pillantottam, hogy mit fog válaszolni. Őszintén érdekelt.
-ő nem ribi!-állt fel idegesen
-akkor mit keres itt?-tette karba a kezét
-nem mindegy az neked?-emelte feljebb a hangját Jacob. Wow na egy kis dráma most kéne egy kis popcorn.
-barátnőd vagyok szóval jó lenne ha elmondanád ki ez-mondta Jenna. A szivem ismét megrepedt a "barátnőd vagyok" szó hallatán. Ennyire még a kés szúrás se fáj.
-Kate vagyok-álltam fel és a lányhoz léptem és a kezem felé nyújtottam jelezve, hogy be szeretnék mutatkozni. Egy gigantikus mű mosoly kíséretébe vártam a reakcióját. Kezet nyújtott
-Jenna-fogta meg a kezem-Jacob barátnője-mosolygott önelégülten.
-nem sokáig-motyogtam az orrom alatt.
-mit mondtál?-vigyorgott.
-csak annyit hogy Sokáig-kacsintottam. Jacob eközbe csak nézett és nem szólalt meg.
-viszont már szeretném megtudni, hogy mit kerestél a PASIM szobájába?-kérdezte és kiemelte a pasim szót. Erre csak megforgattam a szemem.
-a pasimat kerestem akit elvesztettem egy ribi miatt-mosolyogtam rá. A lány csak kikerekedett szemmel nézett rám. Nem értette, hogy mi merre hány méter.
-na akkor rossz helyen jársz-förmedt rám
-ohh úgy gondolod?-húztam mosolyra a szám.
-igen nagyon is!-mondta már vörös fejjel. Ekkor oda léptem Jacob mellé
-szerintem meg nem-mondtam majd a fiút megcsókoltam. Aki egy kicsit hezitált de vissza csókolt. Mosolyra húztam a szám.
-ezt nem hiszem el-halkult el a dühös lány-szakítok veled Jacob!-kiabálta majd csapódott az ajtó. Ekkor szétváltunk majd a szemébe néztem. De ő csak mosolygott
-mit mosolyogsz?-kérdeztem mosolyogva
-semmiiin...-mosolygott még mindig majd megölelt....

Life with Jacob Sartorius Where stories live. Discover now