❤️35.rész❤️

154 13 2
                                    

"Mintha elakarnék szökni pedig nem áll szándékomba."
-Miért én?-tettem fel a már régóta bennem kavargó kérdést a fiúnak, akibe fülig szerelmes vagyok.
-Mit miért te?-tolt el magától egy kicsit, hogy a szemembe tudjon nézni. Szemei csillogtak...
-Hát miért pont Én? Több millió lány közül tudnál választani...-kezdtem el de ő közbevágott. Rossz szokása..
-És én pont téged választottalak-fogta meg az egyik kezével az arcom a másik keze még mindig a derekamon pihentette-mert te nem olyan vagy mint a többi!-mondta, s minden szónál egyre közelebb s közelebb jött. A végén már az ajkai az enyémeket súrolta.
-Szeretlek-suttogtam, s megcsókoltam. A csókja mindennél jobb édes mint a méz, vad de még is érzelemmel teli van. A nyelve bejutást kért, amit én rögtön meg is adtam neki...Itt ültünk az ágyon és csokolóztunk, felemelő érzés ismét vele, itt, olyan közel lenni hozzá, hogy szinte összepréselődünk....
Elváltak az ajkaink, ő szakította meg a csókot. De miért? Félve ránéztem mire ő csak perverzen mosolygott.
-Najoo, azt hittem már valamit rosszul csináltam-nevetve, boxoltam bele a válába.
-Ajtó zárva?-kérdezte.
-Miért lenne?-kérdeztem
-Akarok rajtad kisérletezni-puszilt meg.
-A szám nem elég?-pusziltam szájon.
-Elég lenne....de nem-nevetett s az ágyra döntött s felém kerekedett.
-Te kis telhetetlen-markoltam bele a polójába.
-De te szereted ezt a kis telhetetlent-kezdett el a tincseimmel játszani, amit az arcomra került.
-Ezt ki mondta?-kérdeztem tettetve a meglepődséget-tudhatnád, hogy csak arra kellesz-mondtam nevetve, még mindig a polóját fogtam, s magamhoz rántottam.
-A kis vadóc-tapasztotta az ajkait, az enyémekre nyelvünk vad táncot járt. Majd azok az édes ajkak átvándoroltak a nyakamra. Pár helyen meg is szívta, én meg jóleső nyögéseket adtam ki magamból (xdd).
-Tetszik ha nyögsz-vált el a nyakamtól s a fülembe súgta.
-Nekem meg tetszik a kis játékod-csókoltam meg.
-Ó ez még csak az eleje...-vigyorgott rám majd pedig a polómat kezdte levenni. De ekkor....

🔫Sziasztok nem tudom mennyire tetszett ez a rész. Komiba jellezétek, hogy amikor eljutnak ahoz a részhez akkor azt kihagyam vagy ne.?
Részről a véleményeteket komiba várom!!🔫

Life with Jacob Sartorius Where stories live. Discover now