Folytassuk ahol abbahagytuk.
~Kate szemszöge~
" Megakart csókolni erre én...."
Mire én elhúzódtam. Így is összetört ne akarjon mégjobban. Így inkább kinyitottam az ajtót, még én szarakodtam a kinyitásával hallgtam Jacobnak a nyálaskodását. Jó lenne ha nem azért vagy nem ekkor lenne ilyen nyálas. Mert most ne legyen nyálas, inkább hagyon békén a frászba és mennyen oda Merchikéhez vagy frász tudja kihez oszt k*rja meg. Velem meg ne játszadozzon.
-....ezt mind a szivemből mondtam neked, te meg ide se figyelsz??-háborodott fel
-van ennél jobb dolgom is mint, hogy téged hallgasalak.-mondtam gúnyosan
-de azért valamit ugye hallotál?-kérdezte halkan. Na ennek meg most ilyen hangulat ingadozásai vannak vagy mi?
-igen, igen-mondtam, mikor sikerült kinyitni az ajtót. Az igazat megvalva hallottam tényleg mindent, olyan cuki volt. Meg minden. Miket beszélsz Kate? Előbb még elküldöd a halálba most meg. Az ajtót meg azonnal kitudtam nyitni csak végig akartam hallgatni. Úgy, hogy azt higgye hogy nem is figyelek rá. De ez sikerült is, meddig tudom ezt így folytatni? De nem szabad megbocsájtanom neki, mert akkor meg könnyen kapható lennék számára. Meg akarom, hogy legyen büntudata
-aha...-válaszolt unottan.-tuti nem is hallotál egy szót sem-mondta mikor csukta be az ajtót.
-jolvan akkor ne hidd el!-mondtam neki. Egy ilyen "te tudod" fejjel. És megindultam a cuccaimhoz és pakolászni kezdtem. Jacobnak nem egyből esett le, hogy mivan mert bevonult a fürdőbe (Kakilni /ahogy luckeY mondaná😝) amikor húztam be a bőröndöm cippzárját akkor lépett ki egy boxerba és tátott szájjal nézett.
-Te meg hova? Vagy miért?-tette fel egymás után a kérdéseket. Szerinte hova mennék? Bőrönddel...?
-Haza.-mondtam s a telefonomat kezdtem el keresni
-Mert?-kérdezett ismét. Mintha nem tudná..pedig igen is tudja
-na vajon miért?-kérdeztem felé forúlva.
-mert Merchinek szolítottalak-hajtotta le a fejét
-nem csak ez miatt!-és ekkor megtaláltam a telefonomat a.....hátsózsebembe! Tapsot nekem 😂
-de nem hagyhatsz itt!!-lépett közelebb. Nem birom a közelségét, megbolondít. Akármennyire is próbálok haragudni rá nem megy. Elvette ez eszem.
-Tony úgy is azt akarta, hogy szakítsunk és Sophiával járj. Hát mostmár megteheted-mondtam neki de éreztem, hogy egy könnycsepp folyik le az arcomon, amit gyors leakartam törőlni de Ő gyorsabb volt. Ekkor kapott az alkalmon és közelebb húzott magához.
-biztos haza akarsz menni?-kérdezte, a szemembe nézve. Mire én csak bólintottam, mire ő is bólintott (mindenki bólogat 😂) és elengedett.
-ez a te döntésed, tiszteledbe tartom mert Szeretlek!-mondta a könnyeivel küszködve.
-Szeretlek!-mentem oda hozzá és megöleltem Ő viszonozta. Ez most jól esett.-De ez nekünk nem megy-léptem el tőle.
-micsoda?-kérdezte miközbe az arcomat fürkészte a tekintetével
-ez a kapcsolatosdi kettőnk között-mondtam szinte sírva. Mire megint egy szoros ölelésbe szorított. Én szorítottam amennyire csak bírtam-nem akarlak itthagyni-mondtam a vállának
-nem akarom hogy elmenj-mondta a hajamnak. Nem akarom itthagyni de muszáj lesz. De nem megy. Egy jó pár perces ölelkezés után elengedtük egymást.
-egy búcsú csókot kapok?-kérdezte könnyezve, mire csak bólintottam. Ekkor elkapta a derekam és magához húzott. Csak pár centi volt köztünk ekkor megszólaltam.
-Adj bele mindent, mert akkor lehet maradok-mosolyogtam. Neki egyből felcsillant a szeme s megcsókolt. Vad még is érzelemmel teli volt. Bevallom élveztem és élveztem volna tovább is csak egy hang megszólalt a fejembe "Ne hagyd hogy irányítson!" "Kate megigérted!" de az utolsóra hallgattam, mert tényleg megigértem anyának. Meg még fiatal is vagyok szóvaaal....elhúzódtam tőle.
-Nem voltam elég vad?-kérdezte az oldalam simogatva. Erre én elmsolyodtam.-szóval tetszett!-jelentette ki ő is mosolyogva.
-De még mennyire-öleltem magamhoz.
-Akkor mi lesz?-érdeklődött
-Maradok de..-nem hagyta hogy befejezzem. Mert felkapott és összevissza puszilgatot.-de még meggondolhatom magam-mondtam neki unottan csak, hogy ráijesszek. Ami sikerült is mert egyből letett és leült az ágyra. Az arcát a tenyerébe temette. Én odasétáltam s leültem mögé és úgy hátulról öleltem.
-Kate most akkor maradsz vagy mész?-erre én teljesen lesokkoltam. Nem tudtam mit mondjak így csak annyit böktem ki, hogy..
-Szeretlek!
-akkor maradsz?
-persze-mondtam boldogan
-szuper, akkor most micsinálunk?-kérdezte felém fordulva.
-van egy ötletem-mondtam neki és megsimítottam az arcát. Libabőrös lett erre én elmosolyodtam
-csak ezt ne-mondta könyörgően, de én csak megráztam a fejem.
-asszonya hagyd abba vagy nem állok jót magamért!-próbált fenyegetni, erre mégjobban elmosolyogdtam de most megcsókoltam. Ami meglepte de nem habozott sokáig mert mosolyogva visszacsókolt....
🌠Itt a kövi rész, ami már Kate szemszögéből van. Remélem tetszett a rész. Szerintetek Kate jól döntött, hogy marad? És hogy nem szakított Jacobbal?🌠
YOU ARE READING
Life with Jacob Sartorius
FanfictionKate vagyok egy Kanadai lány. Ha nem történik meg ez a beszélgetés akkor nem tudnám, hogy milyen ha 1000+1 pillangó repked a hasamba. Ha érdekel, hogy mitörténik Kateval akkor kezd el olvasni..❤️😊 Sajtos Pitypang 🧀🌼