👅27.rész👅

191 11 6
                                    

Mikor megláttam egyből odaszaladtam hozzá és a nyakába ugrottam. Milyen jó, hogy megtudja tartani az egyensúlyát mert, ha nem tudná akkor tuti a földön feküdnénk.
-Én is örülök, hogy látlak, csak kérlek wc-zni kell-rázott le Jacob a legjobb indokkal. Majd beviharzott a fürdőbe.
-na és milyen volt a fotózás?-kérdeztem csukott ajtón keresztül. Mivel nem akartam bemenni hozzá.
-jó volt, csak kár hogy nem voltál ott-jött ki a fürdőből és egy csókot nyomott a számra.
-ha felkeltettél volna ott lettem volna-nyújtottam ki a nyelvem mikor elvátunk..
-leharaphatom?-kérdezte egy huncut mosoly kiséretébe
-neeem-sipítottam, de már későn mert megfogta a derekam és közelebb húzott magához, majd megcsókolt...engedélyt kért a bejutásért, amit meg attam neki, de kár volt mert megharapott.!! mire én ugyebár nem tudtam sikítani ezért egy nagyon fura hangot attam ki ami nem is tudom mire hasonlított...talán egy...NYÜSZÍTÉSRE igen arra. Mire ellöktem magamtól
-bolond.-szaladtam a fürdőbe megnézni a nyelvem-most ez a te hibád!!-kiabálta rá és mutattam rá a nyelvemre ami piros volt nagyoon.
-szivem, én nem...-kezdte volna el de nem hagytam neki
-nem akartad! ismerem ezt a szöveget...-mondtam neki "fújtatva" és már a fejem is kezdte felvenni a nyelvem szinét.
-de tényleg nem...-kezdett volna bele. S közeledett, én elléptem onnan
-inkább ezt hanyagoljuk-mondtam-és ezt is mutattam rá és rám. Mire ő elág értetlen fejet vágot.
-most komolyan szakítani akarsz?-kezdett ideges lenni. Mire én szólásra nyitottam a szám, de nem hagyta hogy elekzdjem-ne is magyarázkodj, felfogtam. Vége!-könyezzet be a végére s elment. Ekkor én olyat tettem amit nem akartam, de jól esett. Belevertem a tükörbe, ami aztán darabokra tört. Ekkor kiabáltam egy nagyot, majd minden sötétedni kezdett, s inenn képszakadás....

27.rész VÉGE.Mi legyen döntsetek ti most!!

1.írjam Jacob szemszögét a 27.-résztől egy olyan 30.-rész-ig
2.legyen a 28.rész egy X hónap után egy "Új kezdet" (amikor felkel Kate)
3.hagyam abba a storyt

Vagy hogy legyen? Komiba írjátok meg minél többen, a véleményeteket. <3

Life with Jacob Sartorius Where stories live. Discover now