----Pár órával később----
Egy picit elhúzodott a vacsi. De nem nagyon csak pár órával. De a lényeg, hogy eszünk. Már befejeztük a vacsit és most beszélgettünk, de aztán egy olyan kijelentést ejtett ki Vicky (Jacob anyja) amire teljesen lesokkoltam.
-Na és Jacob, nem szeretnéd Katenak bemutatni az új barátnőd?-kérdezte az anyukája miközbe a tányérokat szedte össze. Én erre teljesen lesokkoltam, csak egy nagyot nyeltem és Jacobra néztem éreztem, hogy a szemem megtelik könnyel. De nem engedhetem ki. Most nem, Jacob erre nem válaszolt.
-Elmegyek mosdóba-mondtam, majd pedig kimentem a mosdóba (míly meglepő ez xd) wc-zni is kellet de, inkább csak egyedül akartam lenni. Épp elvégeztem a dolgom, kezet mostam..ekkor nyílt az ajtó, s Jacob lépett be rajta.
-Beszélhetünk?-kérdezte miközbe az ajtófélfának támaszkodott.
-Ha muszáj-sóhajtottam egy nagyot, majd pedig felé fordultam-na mondd ki-mondtam neki mosolyogva, ami kamu mosoly volt de ezt észrevette ő is. Túl jól ismer...
-Nem kell a kamu mosoly-mondta, majd pedig becsukta az ajtót s kulcsra zárta. What?? Ez a kérdés fogalmazódott meg bennem elsőnek. De erre az agyam egyből válaszolt "Why not?" ez logikus, kösz agyam! Nem csalódtam most se benned!..
-Nem tudom, hogy hol is kezdjem-lépett közelebb, az egyik kezét az arcomra a másikat pedig a derekamra vezette.
-az elején, kérlek-néztem bele abba a gyönyörű szemeibe, ami régebben mindig elvarázsolt. Miért is hazudok? Még most is elvarázsol. ❤️
-szeretlek.-kezdett bele mosolyogva.
-mindennél jobban-fejeztem be a mondatot mosolyogva. S megcsókoltam. Bár ne tettem volna, de sajnos megtettem. Mert ez felhozott minden emléket. A jót, a rosszat, mindent. A csókunk átváltott csókcsatába, a nyelve bejutást kért a számba amit én megadtam neki. A két kezét levezette a hátsómra (😂) majd pedig felkapott, s úgy tartott. A lábam átkulcsóltam a derekán, a kezem pedig a nyakán kulcsoltam át. Ő kapott az alkalmon s felrakott, a mosdó kagylóra és úgy folytattuk a csókunkat. Szép lassan az egyik kezem a hajába vezettem és elkezdtem az túrkálni (jobb mint ha a kaját turkálnám:)) belemosolyodott a csókunkba. Majd pedig elvállt tőlem. S áttért a nyakamra, elsőnek forró csókokat nyomott a nyakamra, majd pedig elkezdte szívni amit én apró nyögésekkel jutalmaztam.
-Tetszik ahogy nyögsz-vállt el a nyakamtól-beindítasz-váltott a mosolya egy perverz mosolyra.
-nanee-mosolyodtam el, mire ő értetlenül nézett rám-ugye nem itt akarsz velem izélni?-néztem rá már a könnyeimet törölgetve a nevetéstől persze. De miután tényleg, véglegesen láttam. Jacob full komoly fejével találtam szembe magam, mire én is komoly arcra váltottam-ugye?-kérdeztem nagyot nyelve. Mire Jacob benyúlt a fiókba. (Loool nem rosszra gondolnixD) és kihúzott egy darab óvszert majd pedig rám mosolygott.
-Jacob ne poénkodj, ez már nem vicces-vágtam full komoly fejet. Mire Jacob elnevette magát-ezen mi olyan vicces.
-az hogy ez már üres zsacskó-nevetett. Várjunk csak üres?? Ugye nem?? Vagy de. Kérlek mondd azt hogy nem...
-ugye nem te használtad-fogtam meg az arcát a két kezemmel s magamfelé fordítottam. Mire csak megrázta a fejét, adva nekem nemleges választ. Nekem ekkor egy hatalmas kő esett le a szivemről. De szülőknek annak nem..kopogtak az ajtón és Vicky hangját hallottuk meg az ajtó tuloldalán
-gyerekek mindketten bent vagytok?-hallotuk meg aggódó hangját. Mire Jacob megszólalt
-igen-mondta nyugottan.
-ugye nem csináltatok semmi hülységet?-kérdezte idegesen Vicky
-kellet volna?-kérdezte Rolfikaa nevetve
-Rolf!-szólt mérgesen a fiára...
(Boldog Karácsonyt utólag is! Nagyon sajnálom, hogy nem volt rész. :( nem volt ötletem, semmi nem jött az ikhlet. Lehet ezt a storyt befejezem..)
YOU ARE READING
Life with Jacob Sartorius
FanfictionKate vagyok egy Kanadai lány. Ha nem történik meg ez a beszélgetés akkor nem tudnám, hogy milyen ha 1000+1 pillangó repked a hasamba. Ha érdekel, hogy mitörténik Kateval akkor kezd el olvasni..❤️😊 Sajtos Pitypang 🧀🌼