Bakıyorum da hiç oy atmıyorsunuz güllerim. İş ciddiyetine gelelim. Oya, Da Da'ya çok ihtiyacım var. Uzun lafın kısası siz de desteğinize ihtiyacım var. Yardımlarınızı esirgemeyin benden ulaaa askfjıjf.
Telefondan yazdığım için bölümler okunduğunda kısa gelebilir ama inanın ki bana uzunmu ş gibi geliyor. Bilgisayarı çoramıyom ş u sıralar ya. Ama uzun bir bölüm yazmaya çalı ş tim .
Neyse yine çok konu ş tum
Hadi bölüme geçin.
☝🏻 Bu kitaba da bir göz atarmısınız ☝🏻
Çevremde onca insan olsa da kendimi boşlukta hissetmem ne kadar anlamlıydı. Bu soruyu kendim o kadar çok sorar olmuştum ki artık bu cümlenin sessiz çığlıkları kafamdaki o dört duvarda yankı yapıyor ve gittikçe boğuklaşıyordu. Ama sonuda gelmiyordu.
Tüm gözler benden alınıp arkama çevrildiğinde ben de oraya, Emire dönmüştüm. Bir yandan kalçamı ovuşturup bir yandan da ayağa kalkmaya çalışıyordum. Sigara paketini yerden aldıp ona doğru ilerledim ve paketi ona doğru uzattım. Bakışları yavaşça gözlerimden aşağıya, ellerime indiğinde yüzünde bir tebessüm belirdi.
"Şey, konuşurken unutmuşsun da ben de seni görürsem vereyim dedim." Bakışları yeniden gözlerime tırmandı. Ancak bu sefer sinirli bakıyordu. Kaşlarımı çatarak ona baktığımda sigara paketini elimden aldı. Teni tenime değerken yaralarım sızlamıştı. Bileğimi sıkıca kavrayıp kendine daha çok çekti. Sert çekişinden dolayı canım acımaya devam ettiği için tepki olarak dişlerimi birbirine bastırdım. Konuşmaya yeltendiğinde kolum yeniden çekildi. Ancak bu sefer çeken kişi Çağrıydı. Emire dönüp ona sert bir şekilde bakıyordu.
"Bilek tutmalar falan hayırdır sen?" Cümlesini daha kuvvetli hale getirmek için kaş göz işareti yapmayı da ihmal etmemişti. Gözlerim ikili arasında gidip gelirken Emir tepki vermeden ona bakıyordu. Kolumda yeniden tutulduğunda Emirin arkasına geçmiştim.
"Yaşlı başlı adamsın bu kızın yanında işin var senin?" bakışlarında şaşkınlık ararken onun yerine alay vardı.
"Emir ..." bakışları bana çevrildiğinde cümlemi tamamladım "... sen şunu aldığına göre okula git istersen. Ben de gelirim birazdan." Gözleri uzunca bir süre beni izledikten sonra kafasını salladı ve hafif kambur bir şekilde yanımdan geçti. O okula ilerlerken arkasından bakakalmıştım. Omuzlarımdan sarsılıp çevrildiğimde Çağrı gözlerini bana dikmiş ve koyu tonların tam zıttında sapsarı gözlerle bana bakıyordu. Ki gözlerinin koyu hali şu anki bakışlarından daha cazip geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAİNİTE #Wattys2017
Teen FictionKirletilmiş bedenlerin içindeki dokunulmamış ruhları kana bulamak kolaydır. Asıl marifet ruhumuzun mabedindeki taşları kazınmamış halde saf ve temiz tutmaktır. ~ Yıllardır onun ne yaptığını biliyordu. O hayatını sürerken gölgesi gibi ardında onu i...