P-5

33 7 1
                                    

Herkese merhabağğğ. Kitabın son bölümlere doğru okunması azaldı. aynı şekilde votelerde. bu yüzden okuyanlar arkadaşlarına kitabı önerirse sevinirim. Sizi çok sefiiiiyyooooom güllerim benim sjdfıoıf. Her neyse bilgisayarı çordum yine uzun bi bölüm yazmaya çalışacağım. Eksiklerimi söyleyin laaaağ ndnfjhfjhajfh. Wattys2017 ye katılmaya karar verdim farkındayım kitap daha yeni ama olsundu dfdfbjs. Siz bölüme geçin hadi görüşürük.

   ~•~

Yatağın üstünde yanal ayağımı uzatmış sağlam ayağımı da aşağıya sarkıtmış verdi meyveleri yiyordum. Hey bu susuzluk gidermiyor seni lanet olasıca spastik özürlü. Aslında ismini duymuştum. Çağrı. Fakat Umurumda mıydı? Hayır. elimdeki elmayı ısırırken son konuşmamız üstünden geçen 3 saatte sadece meyve yemiştim. Cidden meyve mi? Ben aç bir insanım yemek istiyorum !!!


" Pişt kasadamlar kapıyı bi açsanıza!" dediğime ses gelmeyince ayağa kalktım ve kapı kolunu tutup sertçe indirip kaldırdım. " Ya açsanıza sizi yemeyeceğim merak etmeyin." kolu hala indirip kaldırmaya devam ediyordum. Tüm gücümü kola yüklemiş haldeydim.


Bir anda gerileyip yere düştüm fakat tuttuğum kolda bana eşlik ediyordu. Elime gözlerim büyümüş bir şekilde bakıyordum. 'Lan bu ne !'. Kapı kilidinin sesi kulağıma geldiğinde kapı kolunu hızla yatağın altına fırlattım. Yerde otururken içeri Peri girdi. Yerde beni görünce o da şaşırmış olmalıydı büyük ihtimalle çünkü ilk olarak yatağa baktı fakat bense ona yerde ciğer görmüş kedi gibi bakıyordum.

"Yerde ne yaptığını sorabilirmiyim?" cici kız olmamı bekleme benden minik peri.

"Hayır soramazsın."

"Yerde ne yapıyorsun sen?" Elinde tutmak için hareket ettirmek. Elbette. Ki sesi de bana göre kims söylemişti.


"Halay çekiyorum spastik özürlü gelirmisin?" Peri söylediğime -ya da şu anki halime- gülüyordu


"Bana bulduğun ismi de söyledin şimdi banyoya gir ve temizlen..." parmağıyla yatağın yanındaki kapıyı gösterdi. Omuzlarımdan hızla beni ayağa kaldırdı. Fakat bacağımdaki narkozun etkisi artık kendini iyice yitirdiği için bacağım acayip derecede sızlıyordu. Düşmemek için onun koluna tutundum. Gözlerimi ona çevirdiğimde bana derin bir şekilde bakıyordu. Gözlerimi ondan sakındım.

"Ee... Şey bacağım ağrıyor da ondan şey ettim." kolunu çektiğinde kendimi bir an boşlukta hissettim. Kendini belli etmeyen bir tökezleme yaşadım.

"Beni ilgilendirmez. Akşam babanı görmek istiyorsan güzel olman gerekecek." dedi ve kapıya doğru yürüdü.

"Beni everecen mi ?"

"He everecem." dedikten sonra kapıdan çıktı. sırf ona sinir olduğumdan banyo yapmak istemiyordum. Ancak saçlarım keçi kılı kadar sert ve iğrençti ayriyetten bu tayt bacağımı sıkıyordu.

Banyoya girdiğimde küvete doğru yürüdüm ve musluğunu ılığa ayarlayıp üstümdekileri sıyırmaya başladım. en sona taytımı bırakmıştım çünkü şu anda onu oradan nasıl sıyıracağımı düşünüyordum. Üst iç çamaşırım ve taytımla kalmış halde çıkacakken durdum. Kasadamlar meyve vermeye gelirlerse kaçacak köşem olmazdı. Bu yüzden tişörtümü de tekrar üstüme geçirdim. Odaya girdim ve kesici bir şeyler aramaya başladım. ancak yoktu. Aklıma ceketin içine attığım makas gelirken iç cebinden onu çıkardım. Banyoya geri ilerledim. Bu sefer küvete girmeyi başarmıştım.

PAİNİTE #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin