Bölüm 3: Onu Nasıl Kurtaracağız?

952 24 18
                                    

Arkadan bir ses geldi.Eve en arkadan ama en sinirli şekilde giren Jacob'un kırdığı cam sesi.
-Bu kadar çok sinirlenmene gerek yok Jake.Bizde senin kadar endişeliyiz fakat sinirli bir şekilde ortalıkta koşuşturmak düşünmemizi engelleyerek bize zaman kaybettirir.
Jake dediklerimi anlamış ve sakin bir şekilde düşünmeye başlamıştı.Yani dışarıdan öyle gözüküyordu.
-Çocuklar!
Alice çok endişeli ve ürkütücü bir sesle indi merdivenlerden.Hepimiz ona "Ne oldu?"der gibi bakıyorduk.
-Sanırım gördüm Carlise'in nerede olduğunu görmüş olmalıyım.
Hepimizden önce Jacob seslendi,
-Ne duruyorsun söyle o zaman!
-Sadece bir saniyelik bir şey. Gözlerimin önüne geldi ve hemen kayboldu. Carlise Aro'nun yanındaydı.Yani öyle görmüştüm.Ama bu iyi bir şey değildi.Başı dertte olmalı.
Herkesin yüzü korkudan bembeyaz olmuştu sanki.Biz vampirler zaten beyaz tenliyiz ama kurtları hiç böyle görmemiştim.
Bir an önce yola koyulduk.Normal bir şekilde uçakla falan gitmeliydik.Ama koşarak gidersek daha hızlı olabileceğimizi düşündük.
Kahretsin! Bu olamaz.Jacob, ayağını kırdı. Nasıl devam edeceğiz?
-Çok acıyor mu?
-Bundan sanane Edward.
-Jacob, her ne kadar düşman olsakta şu an aynı şey için beraber hareket ediyoruz ve bu düşmanlığı bir kenara bırakıp yardım etmeme izin ver.Renesmee iyileştikten sonra istediğin kadar düşman olabiliriz.
Edward'ın olayı büyütmeden kapatması sevindiriciydi.Edward, daha önce Doktor Carlise'den öğrendiklerini Jacob'a uygulamaya çalışıyordu.
-Yapmam gereken her şeyi yaptım. Ama ayağını en az bir kaç gün kullanmaması gerekiyor.
Bu haber çok kötüydü. Jake istemeden de olsa bize zorluk çıkaracaktı.
Aramızdan en hızlı kişinin Jacob'u taşıması gerekiyordu.Ve bunu herkes bana baktıktan sonra anladım. Jacob'u aldım yola devam ettik.Bazıları hala benim kadar hızlı olamıyordu.
-Ah dostum burası çok güzel görünüyor.
Emmett bayılmıştı buraya adeta ama sorun şu ki buraya gezmeye değil Carlise'i bulmaya gelmiştik.Havanın kararmasını bekledik.Tabi beklerken Jasper her zamanki gibi bir kaç insanın kanıyla zaman geçirmişti. Bu çok riskliydi.Anlamıyorum, nasıl oluyorda hiç yakalanmadan insanların kanını içiyor.
Sorunumuz bu değildi.Hava karardı.Jake ve diğer kurtlar dışarıda saklanıyordu.Eğer tehlikeli bir şey olursa yardım edeceklerdi.Edward, Alice, Jasper, Emmett, Rosalie, Esme, Tanya, Kate ve ben Aro'nun yanına gittik.
-Cullenlar! Burada ne işiniz var.
Emmett bağırdı adeta,
-Carlise nerede Aro!
Aro iğrenç bir kahkaha attı. Ve bir odaya sakladığı Carlise'i gösterdi bize.
-Carlise artık benim yanımda bana hizmet ediyor.Şimdi gidebilirsiniz.Onu almaya geldiyseniz boşuna gelmişsiniz.
Artık sabredemeyen Emmett'i durduramayız,
-Aro, bu kez olmaz!
sözünü bitirmeden diğerleriyle birlikte saldırıya geçti. Benim arkada onları korumam gerekiyordu.Volturi korumalarıda aynı karşılığı verdiler.Onlarda saldırmaya başladı. Chelsea ve Afton Emmett'i Aro'ya doğru koşarken durdurdular.Emmett şimdi ikisiyle beraber uğraşmak zorunda.Tabi diğer korumalar Alec, Corin, Demetri, Felix, Heidi, Jane, Renata ve Santiago'da saldırıya geçti. Eğer yardım çağırmazsam bu işin sonunda yok olabiliriz.Kurtlar kapıya kadar gelmişler.Yardım gerektiğini anlayınca hemen geldiler ve onlarda diğerleri gibi saldırıya geçti. Kurtlarla işbirliği yaptığımızı gören Aro artık daha da sinirlenmişti.Burdan ya o çıkacaktı ya biz!
Edward'a arkasından saldıran Alec, kurtlardan birinin yardımıyla öldürülmüştü.
Edward'la beraber Carlise'in olduğu odaya doğru koştuk.Ama karşımıza Aro,Demetri ve İrina çıktı. İrina gerçek yüzünü gösterdi. Volturi'ye hizmet ediyormuş.Madem düşman olduk.Cezanı çekersin.Edward işini daha kolay yapmak için hızlı bir şekilde Demetri'yi kendine çekti ve öldürdü. Aro ve İrina kaldı. Edward Aro'ya saldırırken bende onu kalkanın içine alarak koruyordum.İrina üzerime atlayana kadar.İnanılmaz bir gürültü duyduk ama içimden bir ses bu gürültünün bizim için iyi bir gürültü olduğunu söylüyor.Birden içeri girip çok hızlı bir şekilde yanımıza bir şey geliyordu.
-Olmaz Jake sen gelemezsin.
Jake sakat ayağına rağmen koşarak kapıya geldi.Sadece dışarıdan açılan bu kapıyı açtı ve Carlise'i aldı. Jake koşup kaçmak istedi ama ayağı izin vermedin.Buna rağmen kendini zorladı koştu dışarıya.Aro ve İrina hariç herkes öldürülmüştü.Bizden ise sadece kurtlarda bir kayıp vardı.
-Edward dikkat et!
Aro Edward'a çok sert bir şekilde vurdu ve kaçtı. Burada bilmediğimiz bir yer var anlaşılan.Kimse görmedi bile nerden gittiğini.Sadece İrina kalmıştı.Emmett artık Kate'i durduramıyordu.
Irina'ya verdiği elektrikle onu sersemletmişti.Kate koşarak Irina'nın yanına gitti onu öldürmek istedi ancak arkadan bir ses geldi.Aro!
En arkada kalan Alice'i rehin almıştı.Irina'yı öldürürsek Alice de ölecekti.
-Hepsini öldüremeden geri döndük.
-Edward.Bu önemli değil. Carlise için gittik.Onu bulduk ve geldik.
Alice korkulu bir sesle,
-Hayır, önemli bir şey. Volturi bunu beklemiyordu.Biz onlara saldırdık.Aro kaçtı.Bu sinir onu daha güçlü yapacaktır.Onlarla nasıl başa çıkılır benim bir fikrim yok.
-Bunu neden düşünüyoruz ki.Önce Renesmee'yi iyileştirmemiz lazım.
Jake haklıydı.
-Sen gelemezsin Jake. Seni evine götüreceğim ve dinleneceksin.Ayağın henüz iyileşmedi.
Jacob bunu istemesede kabul etti.Evine götürdüm.Daha sonra kendi evimize gittim. Carlise Renesmee'yi iyileştirmeye çalışıyordu.Onu nasıl iyileştirecekti ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alacakaranlık Efsanesi : Karanlığın SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin