Bu bölüm adaşım @esrarsdemir ithaf edilmiştir. Bölüm şarkısı;Sıla, Yan Benimle
Multimedya "Alperen "
Olayın Yaşandığı Gece; Gece 10 : 50
Bazen bir dost seni senden daha iyi tanır. Görür,bilir,konuşur ama en çok ta elin ayağın oluo yapmak istediklerini senden önce tahmin edip müdahale eder.
Genç kız tam tamına iki sattir bir türlü açılmayan kapının önünde kapının mücizevi bir şekilde açılmasını bekliyordu.
Zeynep gelip kapıyı açacak, önce ona sımsıkı sarılıp kucaklayacak ondan sonra da kusuruna bakma uykuda kaldım diyip özür dileyecekti.
Yada en son ihtimali düşünüp onun markete gitmiş olabileceğini varsayıp birazdab gelir umuduyla bekliyordu.
Ama ne gelen vardı ne giden.Zeynep e ilk geldiği anda 'geldim kapıya çık' demişti, tam adresini ondan aldığı için içinden şükür ederken belki kapıda beni bekliyordur diyip merdiven basamaklarını elindeki valiziyle koşarak tırmanmıştı.
Attığı onlarca cevapsız mesajlara her dakika yenileri eklenirken iyice sabırsızlanıyordu.Artık bir süre sonra mesaj atmayı kesip durmadan aramıştı belki mesaj senini duymaz da arama sesini duyar diye umut etmiş ne yazık ki geri dönmeşmişti.
Daha bu sabah mesajlaşmışlar ve ona saat gece 11 civarı evinin önünde olacağını haber etmis ve Zeynep te ona tamam demişti.
Durum böyle ise bu kız nereye kayıp olmuştu?
Uykusu ağır dese hiç değildi. Üniversite yıllarında onu bir defa kendi evine misafir ettiğinde Zeynep in gece yarısı uykudayken mutfakten gelen ufak tıkırtıya uyandığını bilirdi.
"Yok " dedi içinden bu kız bir mutlaka bir yere gitmişti. Evde olsaydı muhakkak şimdiye değin kapıyı açmıştı.
Stresten elinde oyuncak gibi cevirdiği telefonundan bir kez daha arama tuşuna bastı. Telefon çaldı, çaldı,çaldı... 6.aramadan sonra "Aradığınız numaraya şimdi ulaşılamıyor , lütfen daha sonra tekrar arayınız " sesli mesaj geldiğinde sinirle kapattı.
Artık iyice endişelenmeye başladı. Zeynep ulaşamamak onu kötü fikirleri düşünmeye teşvik ediyordu.
Elindeki orta boy borda renkteki valizini kapı önüne itip üst kata çıkan merdiven basamağına oturdu. Ne yapacağını, nereye gideceğini bilmiyordu.
İnce uzun parmaklarıyla şakaklarını ovdu. Daha sonra başını ellerinin arasına alıp sakin olmaya caba gösterip düşünmeye başladı.
Burada bir dakika bile dahi kalmak istemiyordu. Eğer ki Zeynep ona haber vermeden bir yere gitmişse ve kendisini unutmuşsa ona bunun hesabını soracaktı. Ve içindeki ses böyle olması için dualar ediyordu.
Aksi durumda aklına durmadan kötü sahneler gelince başını iki yana sallayıp kafasında ki kötü düşünceleri def etti. En kötüsünü düşünmenin şuanda ne zamanı nede yeriydi.
Zeynep iyiydi, sanırsa bir yere gitmiş ve kendisine haber vermeyi unuşmuştur diye kendi kendini teselli etti.
Telefonunu yeniden eline alıp ona bu hayatta yardım edip güvenebileceği tek kişiyi aradı. Patronunu.
İlk çalışta "Efendim baş belası!"Diyen adamın bezgin sesini işitince derin nefes aldı.
Genç adamın kendine sürekli olarak hitap ettiği lakabı umursamadan "Alperen merhaba." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz #Wattsy2017 (Düzenlenecek)
ChickLitBedenimde dokunduğun her yer, pare pare kor kızılı bir aleve bürünüyor. Ateş ; lacivert bakışlarınla iyice körüklüyor ve balta girmemiş orman misali yüreğim de durmak bilmeyen bir ıstırapla tütüyor. Kalp ; verdiğim sözü yerine getirmiyor ilmik...