Sedel som v obývačke pred krbom s pivom v ruke, vonku už bola tma. A Stefánia? Tá sa správa že ani neexistujem a trochu ma to sere, sme tu len ona a ja musím vedieť že jej môžem dôverovať.
Bol som s toho všetkého frustrovaný zavrel som oči a počúval to ticho, nikde nikto len ja a ona. Keby som sa nezachoval ako idiot možno to mohlo byť v pohode ale nie je chyba iba vo mne aj ona ma v tom celom prsty.
Mal som v sebe prebytok energie, mal som chuť niečo rozbiť alebo niekoho poriadne pojebať ale je tu iba ona a úplne ma ignoruje.
Zobral som mobil a pripojil k ním slúchatka a pustil hudbu. S kôlne za domom zobral sekeru a začal rúbať drevo. Prvé poleno, druhé, tretie. Bol som tak moc vytočený ako je možné že som sa zachoval tak tak agresívne ale...
Rúbal som skoro až do vyčerpania tričko bolo celé mokré od potu a sekera sa mi v ruke šmýkala. Tričko som si vyzliekol a prehodil si ho cez rameno, zhlboka som dýchal a všetká frustrácia akoby odišla. Vedel som že len na chvíľu ale lepšie ako nič.
Sekeru som nechal na pníku a pobral sa spať do chaty, všade bola tma a potkýnal sa o haluze. V kuchyni som si s poličky zobral čistý pohár a nalial tam minerálku, oprel sa o linku a prekvapene pozrel na Stefániu, ktorá stála medzi dverami.
Stála tam a pohľadom skenovala moje polonahé telo tým prekliate sexy pohľadom, jemne si zahryzla do pery a prešla okolo mňa a otvorila chladničku, v ktorej nič nebolo.
,,Kedy máš v pláne nakúpiť?" odmerane sa spýtala bez toho aby sa ne mňa čo i len pozrela.
,,Ráno." odvrkol som a ďalej pil minerálku. Ako je možne že tá ženská mení nálady ako ponožky ešte pred chvíľou ma skoro vyzliekala pohľadom. ,,Prečo nespíš?" spýtal som sa po chvíli ticha keď tam len tak stála.
,,Nemôžem zaspať a zľakla som sa toho buchotu vonku." povedala a hlavou mykla na stranu kde som rúbal drevo.
,,Aha." nevedel som čo povedať a tak som sa zobral do izby a nechal ju tam.
Aj keď som bol unavený nemohol som zaspať, prenasledovali ma myšlienky. Len tak som ležal na posteli a hľadel na plafón. Zaspal som až okolo tretej ráno.
YOU ARE READING
Guardian demon✔
RomanceDerek ma jednoduchý a pokojný život. Dostane úlohu, splní ju a dostane peniaze, tam to pre neho končí. Ale tentokrát dostane špeciálnejšiu úlohu. Do jeho života a bytu vrhne tornádo menim Stefania a až vtedy pochopí čo to znamená mať problémy...