/7/

1.1K 50 0
                                    

Niekoľko takýchto útekov som už zažil a presne vedel ako konať. Zavolal som Gustavi, že veci sa skomplikovali a musím nás zašiť lepšie než do môjho bytu. Súhlasil a dal mi plnú moc, jediné na čom mu záleží je aby sa jeho sestričke nič nestalo.

,,Si zbalená?" vletel som do jej izby, bol som pokojný čo sa o nej povedať nedalo. Vyklepaná sedela na zemi pri všetkých veciach, s ktorými prišla. ,,Super teraz sa schop a daj si niečo na hlavu aby nebolo vidieť že si to ty.... Pre mňa za mňa šatku, slnečné okuliare, klobúk, šiltovku je mi to úplne jedne len nech nie si poznať." dodal som keď sa na mňa nechápavo pozrela. 

,,Dúfam že si nikomu nevolala, tu máš nové doklady. Idem pre auto a presne za sedem minút zídeš dole do garáže aj s vecami a vyjdeš zadným vchodom kde ťa budem čakať. Ak prežiješ tento presun tak si za vodou. A nech ťa nenapadne meškať." rázne som na ňu pozrel, horlivo prikyvovala a asi sa snažila nezblázniť.

Tento presun do auta bude tá najkomplikovanejšia vec, šéf ruskej mafie poslal ľudí do môjho bytu. Išiel na istotu aj keď je taký nebezpečný zbytočne sa a ulici neukazuje. Jeho smrť by znamenala revolúciu. 

Zabuchol som dvere na byte a zo šiltovkou narazenou až niekde na nose zbehol ku garáži, nastúpil som a aj keď som toto už robil teraz to je iné. Ide o ruskú mafiu a nejdú po mne, ak ju so mnou chytia zabijú nás obidvoch a potom ma zabije Gustávo že som neochránil jeho sestru. Prisahám že on je schopný nájsť liek, ktorý by ma oživil a hneď na to by ma osobne zabil. Nad tou to predstavou som sa otriasol, nechcem byť dva krát zabití. 

Naštartoval som a pozrel na hodinky mám presne minútu aby som zastal pred vchodom, nastúpila a vydali sa na cestu bez cieľa.

Bytie srdca som cítil niekde až v krku, v tejto chvíli mi nebolo všetko jedno. Potili sa mi ruky a nepríjemne sa šmýkali po volante.

Zastal som pred vchodom. Teraz alebo nikdy, priam som tie dvere hypnotizoval mala ešte pár sekúnd aby všetko vyšlo. Stačí pár sekúnd a keď zaváhate zabijú vás, bez zmilovanie, bez vysvetlenia a bez varovania. Nebudete vedieť od kade prišla guľka, uvidíte iba krvavú mláku a pochopíte že je koniec. 

Dvere na vchode sa otvorili a konečne sa v nich zjavila. Všetky veci hodila na zadné sedačky a pripútala sa. Pozrel som na hodinky, ostávalo jej sedem sekúnd. Naštartoval som a posledný krát sa pozrel na byt kde som strávil posledné mesiace. Budem si musieť nájsť nový byt. 

Guardian demon✔Onde histórias criam vida. Descubra agora