Sedeli sme v kuchyni a panovalo tam ticho, pozerala do pohára. Nevedel som čo povedať chcel som niečo povedať a zdvihnúť jej náladu. Premýšľal som ako zachrániť jej zadok pred rusmi.
,,Musíš vrátiť všetky peniaze." povedal som tvrdým hlasom.
Ani sa na mňa nepozrela iba prikývla. ,,Ale jemu to život nevráti." povedala a potichu vzlykla.
,,Ale zachráni to ďalšie životy, Rusi sa nezastavia a pôjdu aj cez mŕtvoly a čím skôr to bude tým lepšie." povedal som a čakal na jej reakciu, iba s ťažká vzdychla.
,,A ako sa ti to všetko podarilo?"
,,Na začiatku to vyzeralo ako super zábava, mala som priateľa no priateľa ako priateľa jeho otec je právnik väčšine mafiánov a aj Rusov. Na účtoch mali najviac a tak sme mysleli že si to nevšimnú. To bola tá jednoduchšia časť, potom išla tá zaujímavejšia časť a to sa tváriť ako ich zákazníčka a tak som dostala k im účtom kde som mala poslať peniaze predom ale ja som peniaze vybrala a oni sa to dozvedeli. Preto keď vtedy prišli k tebe nazývali ma prostitútkou pretože som sa predtým s nimi stretla inak by obviňovali Gustáva." rozprávala a ja som ani nedýchal, nikdy by som do nej to všetko nepovedal.
,,Ale ako sa ti poradilo oklamať systém a vybrať tie peniaze?"
,,To bolo pre mňa jednoduché ako napríklad vypnúť kamery, nabúrať sa to rôznych účtov a tak."
,,Takže ty si vlastne hackerka?" neveriaco som sa opýtal, vyrastali sme na rovnakej ulici a nikdy som nevedel o tom že by mala takéto záľuby. ,,Nemáš náhodou vyštudovaný gympel a potom ekonomiku?"
Ironicky sa zasmiala a odpila si s pohára pred sebou, ,,Či sa môžem nazývať hackerkou to neviem ale máš pravdu mám gympel a ekomickú ako tvrdíš ale to neznamená že niečo také nedokážem. Asi vieš že otec nemal práve čestné obchody a Gustáva vychoval na ochranu možno tak nevyzerá ale dokáže spacifikovať za menej ako minútu a ja som cez počítače a vôbec nechápem prečo Gustávo zamestnáva teba keď tú prácu môže robiť aj on." dopovedala a ja som ničomu nechápal.
Nikdy sa mi s niečím takým nepriznal a vôbec som netušil že Stefánia dokáže niečo také, ja som ju vždy bral iba ako jeho malú sestričku a nie počítačového majstra. Dobre možno nie je majster ale aj tak dokázať niečo také je neuveriteľné.
,,Ešte stále spracovávaš informácie?" spýtala sa so štipkou humoru.
,,Nie, áno hej nedokážem tomu uveriť, prepáč nie žeby som ťa chcel podceňovať to nie ale proste neverím. Nevedel som ani o tom že Gustávo je prakticky vycvičený a ty že, že ovládaš počítače na takej úrovni."
,,To je v pohode, napíšem ti čo treba kúpiť." povedala a pre ňu to asi znamená koniec tejto konverzácie ale pre mňa určite nie.
YOU ARE READING
Guardian demon✔
RomanceDerek ma jednoduchý a pokojný život. Dostane úlohu, splní ju a dostane peniaze, tam to pre neho končí. Ale tentokrát dostane špeciálnejšiu úlohu. Do jeho života a bytu vrhne tornádo menim Stefania a až vtedy pochopí čo to znamená mať problémy...