Sedeli sme na posteli a dotýkali sa nahými teľami, hladil som ju po ramene a bojoval s jej bľondavými vlasmi v mojich ústach.
,,Čo si mala s tým Skinterom?"
,,Nič, bol iba rodinný priateľ a bol to Skyller." povedala a mykla plecom.
Neveril som jej ani jedno slovo, ktoré sa ho týkalo. Stiahol som ju pod seba a zapozeral sa jej do očí. ,,Neklam mi." povedal som
,,Neklamem, bol gay a preto bol môj najlepší priateľ. Spolu sme balili chlapov." povedala a pritiahla si ma za zátylok. ,,On by išiel po tebe ako prvý." povedala keď bola pri mojom uchu, z jej hlasu ma až striaslo. Povedala to tak až to bolo strašidelné.
,,Ale ja idem po tebe." povedal som jej do pootvorených pier. Na tvári sa jej roztiahol úsmev, nie taký ten samoľúbi alebo namyslený ale úprimný.
,,Nevšimla som si." povedala a schovali si prameň vlasov za ucho. ,,Veď aj toto sa skončí, vyriešia sa problémy a znova budeme len dvaja známy." povedala to skoro ako výčitku. ,,Ako vždy." dodala ale povedala to tak potichu že mi chvíľu trvalo kým som to identifikoval.
Vymanila sa s môjho zovretia, pozbierala si veci so zeme a potichu zavrela za sebou dvere akoby som spal. Rukami som si zašiel do vlasov a ničomu nechápal. Nechcel som odtiaľto odísť a tváriť sa ako dvaja neznámy ja som nechcel odísť s tadiaľto vôbec. Páčilo sa mi tu a jej prítomnosť bolo iba jedno veľké plus.
Otočil som sa nabok a zadíval sa na prázdnu posteľ, zavrel som oči aj keď som nechcel spať.
*Flashback*
Bol som akurát u Gustáva v izbe, bavili sme sa o tínedžerských somarinách a popri tom parili na mobiloch, teda Gustávo viac ako ja.
,,Idem na wcko." iba pokýval hlavou a ďalej sa venoval mobilu.
Prechádzal som okolo Stefáninej izby.
,,Takže ty nie si zamilovaná do Dereka?" toto ma prinútilo zastaviť a načúvať za dverami ako nejaký úchyl.
,,Keby som s ním zavretá v izby a on by horel a ja by som mala kýbeľ vody tak by som ho radšej vypila."
,,Fajn, fajn ja som sa len pýtal ale musíš uznať že je pekný."*End flashback*
YOU ARE READING
Guardian demon✔
RomanceDerek ma jednoduchý a pokojný život. Dostane úlohu, splní ju a dostane peniaze, tam to pre neho končí. Ale tentokrát dostane špeciálnejšiu úlohu. Do jeho života a bytu vrhne tornádo menim Stefania a až vtedy pochopí čo to znamená mať problémy...